ttt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg reknar med at nokon kjem til å poste i denne tråden så fort det skjer noko. Forøvrig lurer eg på om folk som har fått beta-key har tenkt å vere betatestare, eller om dykk bare er ute etter å prøve spelet så tidleg som mogleg? Altså, kjem dykk til å bruke tid på å skrive skikkelege tilbakemeldingar til utviklarane og verkeleg leite etter feil for å få spelet best mogleg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror ikke de er ute etter skriftlig feedback, tror det går mer på å overvåke hvor bra mp delen fungerer under press. Jeg har hvertfall ikke fått noen email eller noen annen måte å kontakte dem på. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tenker på å kontakte dem vedrørende Battlerecorder, typen man finner i BF2 hvor man hente recorder filen fra en kamp. Nesten som i Halo 3 også. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hvor lenge varer betaen da?? noen som vet? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg reknar med at nokon kjem til å poste i denne tråden så fort det skjer noko. Forøvrig lurer eg på om folk som har fått beta-key har tenkt å vere betatestare, eller om dykk bare er ute etter å prøve spelet så tidleg som mogleg? Altså, kjem dykk til å bruke tid på å skrive skikkelege tilbakemeldingar til utviklarane og verkeleg leite etter feil for å få spelet best mogleg? Litt tvetyda den mailen eg fikk. Det virker på dei att det kansje er mogleg og gje tilbakemelding om bugs, exploits osso vidare.. Congratulations! Welcome to the Battlefield: Bad Company Xbox 360 Multiplayer Beta! Thanks for your cooperation; your feedback from the Beta will be instrumental in the development of EA's server testing Below you will find all of the necessary information to get started. We hope you will enjoy it! Make sure to keep an eye on http://insider.ign.com and http://www.fileplanet.com for future programs. YOUR BETA KEY IS Eg derimot ønskjer berre å teste spillet tidligast mogleg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hvor lenge varer betaen da?? noen som vet? til 25. April. Betaen er for å skjekke backlinen. sammen med Live, stress test osv. så de får beskjed om alt de trenger fra serverne sine, alt vi trenger og gjøre er å spille. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en key? Alle stedene jeg har sjekket er det "utsolgt"... Fikk vite om betaen idag... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Der ble alle mine problemer løst Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Den er gratis viss du er en av de heldige som har fått gratis kode, men hva med de som kjøper medlemskap for 70 kr? Er ikke serlig dyrt men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er no ein gong sånn at det er satt ei grense for kor mange som skal få delta i testinga. Dette må vi bare respektere. Nokre innlegg er sletta. Lenke til kommentar
marama Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Da fikk jeg en key til betan, å holder på å laste ned.. så var det en ting, tenkte å stoppe medlemskapet mitt med en gang hos IGN, hvis ikke så kan det fort bli glemt.. men finner ikke ut hvordan jeg gjør det. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Gå til fileplanet.com så My Account øverst til venstere. så Fileplanet sub account... så trykker du på cancel Endret 23. mars 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Håper teamxbox slipper beta kyes snart, eller kansje noen Norske sider gjør det, slik Gamer.no gjordet med CoD4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har en to-dagers trial de kan gi meg? Har ikke mulighet til å kjøpe Gold før til helgen, og vil gjerne få spilt så tidlig/mye som mulig.. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 eller du kan gi keyen til noen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja, det er også en mulighet.. Hvor mange år med Live Gold kjøper du til meg da? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hvor lenge varer betaen da?? noen som vet? til 25. April. Betaen er for å skjekke backlinen. sammen med Live, stress test osv. så de får beskjed om alt de trenger fra serverne sine, alt vi trenger og gjøre er å spille. deilig da....kan jeg spille det til gta 4 kommer Lenke til kommentar
marama Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gå til fileplanet.comså My Account øverst til venstere. så Fileplanet sub account... så trykker du på cancel takk takk.. satt en halvtime uten å finne det ut.hehe Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg kom tilbake til Danmark nå. Damnit at jeg dro, da. Får ikke med meg betaen. >.< Er blakk også, så kan ikke betale 78 kroner heller. >.< Life sucks. x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå