thomassit0 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er så frustrerende å ha beta'en når man ikke kan spille før den 25te Enda mer frustrerende å ikkje ha fått tak i en Betakey skal eg si deg! Holder vakt på pcen hele tiden og venter på at teamxbox skal gi ut sine keys, bare må få tak i en. Betale gjør eg i alle fall ikkje. Det tror jeg nok Må ha hatt griseflaks, for jeg var nesten ikke på PC-en i det hele tatt den dagen.. Bare sjekka ign, og så så jeg link til BFBC beta. Og ett minutt senere så var det tomt, når en kamerat av broren min sjekket. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tjener du ikke penger? Hva er vel da 70kr for et årsmedlemskap hos IGN? 70kr bruker jeg på ei uke i kantina på skoln. Handler absolutt ikkje om at eg ikkje har råd, men å betale for å teste et spill? Er nesten så man skulle få betalt for å teste spill, det er å gå litt langt, men allikavel, betale 70 kr for å teste et spill i noen dager? Nei, da venter eg like godt til det kommer i butikken, eller til en demo kommer ut. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Helt enig med hiTmanhiT her, gidder ikke å kjøpe medlemskap der for å få en demo som sansyneligvis kommer gratis snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Helt enig med hiTmanhiT her, gidder ikke å kjøpe medlemskap der for å få en demo som sansyneligvis kommer gratis snart. det er ikke en demo, og den blir ikke gratis snart. det er en multiplayer Beta som varer til 25 april, så må man vente til spillet kommer ut. tviler på at det kommer en demo Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 beta eller demo, det er i praksis det samme, men med en annen hensikt. Den har vert gratis hvis man var tidlig nok ute og de fleste andre slike har kommet i stort nokk antall til at de ivrigste også får gratis(WiC, CoD4, osv) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Helt enig med hiTmanhiT her, gidder ikke å kjøpe medlemskap der for å få en demo som sansyneligvis kommer gratis snart. det er ikke en demo, og den blir ikke gratis snart. det er en multiplayer Beta som varer til 25 april, så må man vente til spillet kommer ut. tviler på at det kommer en demo Mjaaa, vil faktisk tro det kommer en singleplayer demo litt før realese. Har selvfølgelig veldig lyst til å bli med i beta, men ikkje viss eg blir tvunget til å betale for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 du blir ikke tvunget til å betale, hvis du var kjapp kunne du få gratis. og viss du venter litt har du muligheten igjen fra teamxbox.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hvor på teamxbox kan dere se at dem skal gji ut beta keys? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hvor på teamxbox kan dere se at dem skal gji ut beta keys? Står helt i bunnen av artikkelen på teamxbox.com om BF:BC betaen. TeamXbox will be giving some keys away ourselves in the near future, so stay tuned to this site. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ah ok, takker. skal følge med den siden nå! Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er så frustrerende å ha beta'en når man ikke kan spille før den 25te Enda mer frustrerende å ikkje ha fått tak i en Betakey skal eg si deg! Holder vakt på pcen hele tiden og venter på at teamxbox skal gi ut sine keys, bare må få tak i en. Betale gjør eg i alle fall ikkje. Det tror jeg nok Må ha hatt griseflaks, for jeg var nesten ikke på PC-en i det hele tatt den dagen.. Bare sjekka ign, og så så jeg link til BFBC beta. Og ett minutt senere så var det tomt, når en kamerat av broren min sjekket. Er vel ikke tomt? Fikk akkurat nøkkel fra ign.com. Koster 14.95 dollar, men det er jo nesten gratis! Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det er så frustrerende å ha beta'en når man ikke kan spille før den 25te Enda mer frustrerende å ikkje ha fått tak i en Betakey skal eg si deg! Holder vakt på pcen hele tiden og venter på at teamxbox skal gi ut sine keys, bare må få tak i en. Betale gjør eg i alle fall ikkje. Det tror jeg nok Må ha hatt griseflaks, for jeg var nesten ikke på PC-en i det hele tatt den dagen.. Bare sjekka ign, og så så jeg link til BFBC beta. Og ett minutt senere så var det tomt, når en kamerat av broren min sjekket. Er vel ikke tomt? Fikk akkurat nøkkel fra ign.com. Koster 14.95 dollar, men det er jo nesten gratis! 1øre er nesten gratis Endret 23. mars 2008 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ærlig talt kara ! Å betale 15 dollar eller 78 kr. for ein nøkkel e jo nesten verdt det ! Kan jo samanlikne det me ein kino bilett! koster ca 70-80 kr for ein biliett, og det tilsvarar jo ca 1t og 30 min me underholdning , menst betaen varer jo mykje lengre + at det e noke som seier meg at betaen kjem til å vere veldig underholdane Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 det er bare det at du betaler for en ferdig film da og ikke en som det fortsatt jobbes på. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Håper Teamxbox snart kommer med noen betanøkler til oss Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 sitter å spiller battlefield2,digger det spillet....blir mest bridgetofaar siden det er den eneste jeg kjenner fra demoen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bridgetofaar? Bridge To Far, et map fra Battlefield 2: Modern Combat Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen poster er fjernet grunnet personangrep og advarsel utgitt. Vennligst hold en høflig tone, selv om dere ikke er like enige. Minner om retningslinjene. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 noen som har funnet ut noe mer om de GRATIS beta keyene teamxbox gir ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå