Gå til innhold

Kampteknikk. Ta pistolen fra motstanderen

Anbefalte innlegg

Hva med og plukke opp en stein og kaste den bak han sånn at han snur seg så løper du til nærmeste våpenbutikk og kjøper en ak også løper du tilbake og blåser hue av han...

Da blir det plutselig ikke selvforsvar lenger!:p

Det blir ikke særlig realistisk heller :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med og plukke opp en stein og kaste den bak han sånn at han snur seg så løper du til nærmeste våpenbutikk og kjøper en ak også løper du tilbake og blåser hue av han...

Da blir det plutselig ikke selvforsvar lenger!:p

Det blir ikke særlig realistisk heller :p

Joda, jeg bare løper til min lokale våpenhandler og tar med et par ak-er. Tror de har salg nå, ta tre, betal for to=P

Endret av konduktans
Lenke til kommentar

For å dra diskusjonen enda litt lenger OT. Har dere sett Strutter? Utrolig bra serie.

Dere vet når han denger folk(som har gjør omtrent hver episode), pleier han å sparke på en litt spess måte. Det er nesten som om han tråkker på offerene. I hvilken film var det noen som gjorde det? Mener å huske at noen kalte det pachino sparket eller noe sånt!

Endret av konduktans
Lenke til kommentar
Hva med å.... Få han til å se en annen vei eller noe, feks si at det er purk bak han, ta tak i pistolen, trykk på knappen sånn at magasinet detter ut. Også sikter du i bakken og skyter, så pistolen ikke har skudd, også banker du livskiten ut av han og poler pistolen i en bossdunk :p

Hva med å skrike at det kommer en purk, røske pistolen ut av hånda hans, og blaste begge kneskålene hans?

Noe av det jeg tenkte på, tortur kan også følge etter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...