magne32 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hallo! Jeg vurderer å sette på viperstiper på min 316i. Bilen har en mørk/burgunder rød farge, og jeg tenkte å ha hvite striper langs over tak, panser, osv. Det jeg lurer på er om dette vil bli utrolig harry eller stilig? Veit at bilen min er utrolig liten og treig, men når jeg ikke har råd til å oppgradere motoren på bilen, må jeg prøve å få den til å se bra ut i hvertfall takker for alle innspill! Endret 16. mars 2008 av magne32 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nei, det blir ikke kult, og ikke pent... Kjøp deg senkesett, og 17" felger, mere bør du ikke gjøre Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 senkesett og 17" felger er kansje pent, men ikke særlig komfortabelt.... 17" felger, ikke senke men kansje montere ett par diskre' sideskjørt i bilens farge? Ser bra ut og herper ikke bilens kjøreegneskaper:) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Senk bør ikke nødvendigvis bli så ukomfortabelt. Går jo ann å senke litt, en 20-30mm. 17" er da ikke spesielt stort heller. Viperstriper er meget harry. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Viper-striper har fått navnet sitt fordi de i utgangspunktet hører hjemme på Vipere. Eller på Shelbyer. Og det er der de hører hjemme. Det vil ikke se særlig kult ut med noe sånt på en BMW, det eneste du oppnår er at folk tar bilder av deg med mobilen sin og legger de ut på nettet til forlystelse for andre. I tillegg vil du jo gjøre bilen din nærmest uselgelig siden sånn billig-styling vil skremme vekk enhver potensiell kjøper som vil være redd for at du har kuttet like mye på budsjettet på det øvrige bilholdet ditt. Skal du prøve å gjøre bilen din "fin" vil jeg heller anbefale deg et eventuelt senkesett, slik som allerede har blitt nevnt. Og gjerne noen litt større originale BMW-felger eller noe som passer stilen på en E36. Utover det er det lite å gjøre med disse som ikke gjør at de ser rånete og harry ut. Spør du meg er en original 90-talls 3-serie nærmest for en sjelden og eksotisk bil å regne. Hvis du holder din i noenlunde tilsvarende tilstand vil du kanskje få såpass for den en gang i fremtiden at den kan hjelpe til med å finansiere en bil du trives bedre med. Endret 17. mars 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
magne32 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Takker så mye for alle svar! Er blitt overbevist nå, holder meg unna striper! Har tenkt lenge på nye felger til bilen og tror jeg skal fikse det mot sommeren. Bilen er allerede senka foran, ikke sikker på akkurat hvor mye, men nok. Har tenkt på det du sier Magnum, kanskje litt kult å ha den ene e36en som ikke er blitt tukla for mye med;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå