XDeaDeadeye Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) har en engelsk kamerat, og kom plutselig til å tenke over ett bittelitegranne teit tema, men dog det kan være relevant dersom jeg skal besøke familien hans feks, eller bare rett og slett etter du har spist på en engelsktalende resturant.. Hvordan takker man for maten på engelsk egentlig? forsøkte å danne meg en løsning, men kom ikke noe bedre enn "thank you for the food" noe som etter min mening blir en veldig fornorsket setning Noen som veit? eller har noen Erfaringer med dette? Endret 16. mars 2008 av benhav Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) "Rub-a-dub-dub, thanks for the grub"? Litt mer seriøst: "Thank you, the food/meal was delicious"? (erstatt delicious med andre adjektiver du føler passer ) Endret 16. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Thank you for feeding me.. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Eller hva med: * thanx for the extra boost * Tasted *@££ing good!!! hehe..burde vel finnes en bok om sånt Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 thx f0r the f00dzorz Tjaaa....veit nå ikke helt men.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I England er det visstnok en skjikk å prompe etter maten, som takk. Slik som man raper i Kina f eks, bare at man i England slipper en liten bønne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Størrelsen på bønna viser hvor glad du var for maten. Nå må du også huske på at engelskmenn, vel, dannede engelskmenn som du tydeligvis prøver å være, er beskjedne, så derfor vil du sikkert bare se/høre/lukte små... så vis din takknemlighet ved å slippe en skikkelig stor en ;=) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vær seriøse, ellers så ser jeg meg nødt til å rapportere tråden for brudd på ordensreglementet. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 thanks you twat! Støttes. 'Twat' kan eventuelt byttes ut med 'bellend' o.l. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Størrelsen på bønna viser hvor glad du var for maten. Nå må du også huske på at engelskmenn, vel, dannede engelskmenn som du tydeligvis prøver å være, er beskjedne, så derfor vil du sikkert bare se/høre/lukte små... så vis din takknemlighet ved å slippe en skikkelig stor en ;=) Hahaha!!! Genialt xD Den MÅ jeg jo bare prøve Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sa "thusand thanks" en gang :!: Ble bra flau etterpå. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Sa "thusand thanks" en gang :!: Ble bra flau etterpå. hehe..forsto dem noe da a ? Sa "thusand thanks" en gang :!: Ble bra flau etterpå. hehe..forsto dem noe da a ? Sa "thusand thanks" en gang :!: Ble bra flau etterpå. hehe..forsto dem noe da a ? Sorry!! nettet klikka her..så posten kom en del ganger... Endret 17. mars 2008 av benhav Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Thank you for the food, mate. Quite nice. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sa "thusand thanks" en gang :!: Ble bra flau etterpå. hehe..forsto dem noe da a ? Sorry!! nettet klikka her..så posten kom en del ganger... Neppe, men jeg tror han sjønte at jeg takket på et eller annet vis. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vær seriøse, ellers så ser jeg meg nødt til å rapportere tråden for brudd på ordensreglementet. Å nei, please don't do it mr. police officer . Husker jeg også prøvde meg på en "thousand thanks" i London for noen år tilbake Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 thanks you twat! Støttes. 'Twat' kan eventuelt byttes ut med 'bellend' o.l. eller evt. 'muppet' =D Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 "Compliments to the chef" eller "The meal was the dogs bollocks". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå