radivx Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er den noe å satse på? Nokia Buisness telefon, der man er avhengig av å koble seg opp mot internett (PC via mobilen, er dette mulig på 6310i?) Lenke til kommentar
Budull Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 6310i har MEGET god standbytid, min far har en og han lader den om lag en gang i uka. Jeg har prøvd den mot internett, virket helt kurant. (irDA, vanlig modemfunksjon, ikke gprs eller no, og windows ME, laptop) tok ca.2min å laste www.startsiden.no, med andre ord IKKE KJAPT. med dagens priser er det jo også vanvittig dyrt å bruke gprs til browsing. 50spenn for å laste forsida på vg.no 6310i er også kjent for softwareproblemer med noen bluetooth adaptere. se på http://www.itavisen.no/art/1300661.html. Der blir det også påstått at den er ustabil med irDA også, men dette merket ikke jeg noe til. som business telefon ville jeg si at denne er helt fin. Jeg hadde kjøpt den selv, men det er ikke helt hva jeg er ute etter. Den har etter min mening en design og "image" som helt klart sier "businesstelefon". Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Det jeg leiter ettter er en telefon som kan koble seg opp på internett og laste ned mail med små vedlegg slik at Petter i USA kan få buisness presentasjonen sin fr aNorge og inn på PCen (via Epostprogrammet på PC) 20min før foredraged ol... Kan petter dette med 6310i? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 hehe...sorry, rotete innlegg.... Men i allefall, så virket den helt utmerket til å surfe på internett. Og da forventer jeg også at den takler dine (eller petters) behov helt utmerket. virket akkurat som et vanlig analogmodem. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 takk... men petter var en fiktiv person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå