Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mickey Finns blir du rimelig kvalm av Jeg bruker som blandevann til Kalinka jallasprit Er bare 18 ^^ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hehe... er bare 18 jeg også, huff husker perioden før ett par kompiser ble 20, da gikk i det i kalinka, har vonde minner fra den "spriten" der ass... skjønner ikke at folk drikker den egnetlig, smaker jo dritt uansett hva du blander den med, går ikke ann å bli kvitt den smaken.. Husker alt ble så mye bedre etter at jeg gikk over til Sourz... men nå drikker jeg ikke den heller heh Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Såpass. Nei, her går det faktisk veldig mye rusbrus og cider (Kall det gjerne kjerringdrikk^^) men jeg syns det er lettest å få ned. Selvom det er svinedyrt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ja, men sannsyligvis ikke Bacardi Breezer som er en rusbrus type som nevnt mange ganger før her... tror dessuten ikke de selger varer med mindre enn 4,7 % på polet... uten at jeg er sikker på sistnevnte Se på bildet jeg la ut, er det dem? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gikk mye i det før, men må jo drikke så mye av det hehe...Men når brennevinsdørene åpner seg på polet, så har du en helt ny verden med drinker mmmh Bacardi Razz... ja, men sannsyligvis ikke Bacardi Breezer som er en rusbrus type som nevnt mange ganger før her... tror dessuten ikke de selger varer med mindre enn 4,7 % på polet... uten at jeg er sikker på sistnevnte Se på bildet jeg la ut, er det dem? muligens det. logoen er ikke helt lik som de jeg har kjøpt på utesteder... da er det Flaggermusa over hele, og ikke bare ett lite ikon... men ser ikke hva alkoholprosenten er i de... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 @Stine: Det er dem ja. Det er vel de 3 utgavene de har på systembolaget. For at folk ikke skal spekulere mer ang. polet så har begge polutsalgene jeg har vært på sagt at Breezer ble fjernet fra sortimentet når det ble lovlig å selge dette i butikkene. Jeg mener også at butikkene hadde Breezer en periode, men har ikke sett Breezer i det siste annet enn på utesteder Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Når jeg jobbet på et øl utsalg, så virket det som om at Breezer var ganske populær, men var litt vanskelig å få tak i. innbiller meg at dette øl utsalget sluttet å ta inn breezer til slutt, selv om det var mange som reiste langveis fra for å kjøpe det. Vil tro de er ganske uvanlig i butikk utsalg. Du får prøve å sende mail til div. butikk kjeder å høre om det er slutt på det. Eventuelt ta kontakt med lokal ledelse. Men det er ikke uvanlig at slike produkter blir tatt ut av produksjon, veldig mange smirnoff ice versjoner er tatt bort, inkludert den svarte. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Tror jeg tar kontakt rett med Bacardi og hører hvor det blir solgt. At Breezeren er ute av produksjon tror jeg nok ikke, for man får den jo på utesteder fortsatt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg hadde prøvd matbutikker som Meny, Centra, Ultra og Ica Maxi. Endret 30. mars 2008 av Stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå