tZar Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har nå vært på leting etter Bacardi Breezer i en del butikker i Tønsberg-området; Kiwi, Rimi, Prix, Meny og Obs for å nevne noen. Ingen av disse har hatt Bacardi Breezer. Tenkte at polet burde ha dette, men de har ikke engang Breezer i sortimentslisten på www.vinmonopolet.no. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette uten å måtte kjøpe en åpnet flaske på et utested? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) eneste jeg fant var denne. er fra en cafe eller noe sånt. du er sikkert ute etter en butikk tenker eg http://www.himmeloghav.net/meny_drikke.php Endret 16. mars 2008 av gjeewaytee Lenke til kommentar
tZar Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Butikk hadde vært best ja, Himmel og Hav er et utsted, men takk for tipset Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi Endret 25. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi Bacardi Breezer er en rusbrustype... tror ikke den er på polet, ser den sjeldent untatt på utesteder... de har den i sverige på systembolaget, men tror faktisk ingen butikker i norge fører denne, har ihvertfall alldri sett den Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jo Breezer med over 4,7% alkohol selges på polet. Det må da være noen matvarebutikker i eller rundt Tønsberg som selger Breezer Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jo Breezer med over 4,7% alkohol selges på polet.Det må da være noen matvarebutikker i eller rundt Tønsberg som selger Breezer vis meg en bacardi breezer med over 4.7 % da.. har ihvertfall aldri sett det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jo Breezer med over 4,7% alkohol selges på polet.Det må da være noen matvarebutikker i eller rundt Tønsberg som selger Breezer vis meg en bacardi breezer med over 4.7 % da.. har ihvertfall aldri sett det Er nok ikke Bacardi 'breezer' det nei, er nok heller Bacardi- det fåes over 4,7% Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, kansje den ikke heter Breezer, men det er en ferdigblannet drink fra Bacardi. (Samme flaske, omtrent samme etikett). Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis man ser på http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...0&image.y=0 så ser man at Vinmonopolet ikke har noe Bacardi rusbrus i sitt sortiment. Har ikke sett Breezer i butikkene på en god stund, men vet at det fantes i butikkene før, bla hos Meny. Har folk i andre byer Bacardi Breezer i butikkene? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) nope har somsagt ikke sett de før og er ikke fra tønsberg.. Ok, kansje den ikke heter Breezer, men det er en ferdigblannet drink fra Bacardi. (Samme flaske, omtrent samme etikett). sikker på at du ikke tenker på den derre grønne ferdigblanda drinken til Smirnoff? er på 0.7 cl flasker og har 14.5 % heter ett eller annet på c- capri ett-eller-annet ellers å har vi bacardi Rigo også men tror det også er rusbrus.. edit fant ut hva den Smirnof drinken het: Caipiroska Endret 25. mars 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har i alle fall kjøpt Bacardi Breezer på polet og i matbutikker. Det begynner bli en stund siden nå, men kan ikke tenke meg at de har tatt det ut av Norge? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet? -Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet? -Jeg vil ha! tror den ikke er på polet, kjøpte enn sånn med fra en eller annen båt, husker ikke helt hvilken... er ihvertfall ganske god, frisk og fin, og kjempegod iskald med noen rocks oppi Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet? -Jeg vil ha! tror den ikke er på polet, kjøpte enn sånn med fra en eller annen båt, husker ikke helt hvilken... er ihvertfall ganske god, frisk og fin, og kjempegod iskald med noen rocks oppi Ahh. For ta en titt på polet alikavel. Mulig firmatur med båt- så se etter den da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi Bacardi Breezer er en rusbrustype... tror ikke den er på polet, ser den sjeldent untatt på utesteder... de har den i sverige på systembolaget, men tror faktisk ingen butikker i norge fører denne, har ihvertfall alldri sett den Har vært på polet og sett Bacardi flere ganger jeg Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet? -Jeg vil ha! tror den ikke er på polet, kjøpte enn sånn med fra en eller annen båt, husker ikke helt hvilken... er ihvertfall ganske god, frisk og fin, og kjempegod iskald med noen rocks oppi Ahh. For ta en titt på polet alikavel. Mulig firmatur med båt- så se etter den da. jepp, den rimlig god... Bare 14,5 % men da drikkes den rein da.. så går vel opp i opp.. Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi Bacardi Breezer er en rusbrustype... tror ikke den er på polet, ser den sjeldent untatt på utesteder... de har den i sverige på systembolaget, men tror faktisk ingen butikker i norge fører denne, har ihvertfall alldri sett den Har vært på polet og sett Bacardi flere ganger jeg ja, men sannsyligvis ikke Bacardi Breezer som er en rusbrus type som nevnt mange ganger før her... tror dessuten ikke de selger varer med mindre enn 4,7 % på polet... uten at jeg er sikker på sistnevnte Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 OZ-Racing: Den så pokkern meg god ut! Får vell dra på polet å klare meg med Mickey Finns Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mickey Finns, har jeg faktisk aldri smakt før (tror jeg) så at det var vin med enten bringebær eller eple... Hvis du liker den tror jeg du også kommer til å like Sourz apple, som er en frukt liquer, ja liquer ja, men den smaker faktisk ganske greit, ihvertfall som blandevann i andre drinker.. kan bli litt søt og kvalmende etterhvert Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det disse her du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå