Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Bacardi Breezer i Tønsberg-området

tZar

Anbefalte innlegg

Har nå vært på leting etter Bacardi Breezer i en del butikker i Tønsberg-området; Kiwi, Rimi, Prix, Meny og Obs for å nevne noen. Ingen av disse har hatt Bacardi Breezer.

Tenkte at polet burde ha dette, men de har ikke engang Breezer i sortimentslisten på www.vinmonopolet.no.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette uten å måtte kjøpe en åpnet flaske på et utested?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi :)

Bacardi Breezer er en rusbrustype... tror ikke den er på polet, ser den sjeldent untatt på utesteder... de har den i sverige på systembolaget, men tror faktisk ingen butikker i norge fører denne, har ihvertfall alldri sett den

Lenke til kommentar
Jo Breezer med over 4,7% alkohol selges på polet.

Det må da være noen matvarebutikker i eller rundt Tønsberg som selger Breezer :hmm:

vis meg en bacardi breezer med over 4.7 % da.. har ihvertfall aldri sett det

Er nok ikke Bacardi 'breezer' det nei, er nok heller Bacardi- det fåes over 4,7%

Lenke til kommentar

nope har somsagt ikke sett de før og er ikke fra tønsberg.. ;)

Ok, kansje den ikke heter Breezer, men det er en ferdigblannet drink fra Bacardi. (Samme flaske, omtrent samme etikett).

sikker på at du ikke tenker på den derre grønne ferdigblanda drinken til Smirnoff? er på 0.7 cl flasker og har 14.5 % heter ett eller annet på c- capri ett-eller-annet :p ellers å har vi bacardi Rigo også men tror det også er rusbrus.. ;)

edit fant ut hva den Smirnof drinken het: Caipiroska

294687986_36481c72d9_b.jpg

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet?

-Jeg vil ha!

tror den ikke er på polet, kjøpte enn sånn med fra en eller annen båt, husker ikke helt hvilken... er ihvertfall ganske god, frisk og fin, og kjempegod iskald med noen rocks oppi ;)

Lenke til kommentar
Oh, den du hadde bilde av der ''OZ racing'' Så veldig god ut. Sett denne på polet?

-Jeg vil ha!

tror den ikke er på polet, kjøpte enn sånn med fra en eller annen båt, husker ikke helt hvilken... er ihvertfall ganske god, frisk og fin, og kjempegod iskald med noen rocks oppi ;)

Ahh. For ta en titt på polet alikavel.

Mulig firmatur med båt- så se etter den da.

Lenke til kommentar
Har dere et vinmonopol i Tønsberg, så skal det ikke være et problem og finne Bacardi :)

Bacardi Breezer er en rusbrustype... tror ikke den er på polet, ser den sjeldent untatt på utesteder... de har den i sverige på systembolaget, men tror faktisk ingen butikker i norge fører denne, har ihvertfall alldri sett den

Har vært på polet og sett Bacardi flere ganger jeg :)

Lenke til kommentar

-Jeg vil ha!

Ahh. For ta en titt på polet alikavel.

Mulig firmatur med båt- så se etter den da.

jepp, den rimlig god... Bare 14,5 % men da drikkes den rein da.. så går vel opp i opp..

Har vært på polet og sett Bacardi flere ganger jeg :)

ja, men sannsyligvis ikke Bacardi Breezer som er en rusbrus type som nevnt mange ganger før her... tror dessuten ikke de selger varer med mindre enn 4,7 % på polet... uten at jeg er sikker på sistnevnte

Lenke til kommentar

Mickey Finns, har jeg faktisk aldri smakt før (tror jeg) så at det var vin med enten bringebær eller eple... ;)

Hvis du liker den tror jeg du også kommer til å like Sourz apple, som er en frukt liquer, ja liquer ja, men den smaker faktisk ganske greit, ihvertfall som blandevann i andre drinker.. kan bli litt søt og kvalmende etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...