Gå til innhold

Defekt Blu-ray Spiller, Trenger Hjelp

Robz

Anbefalte innlegg

hallo hva kan jeg gjøre br... spilleren er defekt det vil si at når jeg setter inn CD-en som oftest kommer det sånn feil under oppstarten... her er historien... jeg spilte en flott kamp på cod4 plutselig klikker lyden og etterhvert klikker spillet... så etterpå blir det bare værre og værre og jeg klarer så og si og ikke spille, da tok jeg en pause fra ps3... men etter den nye patchen til ps3 eller vertfall den addonen du måtte laste ned på 11mb der du kan ha grønt nick o.s.v... så funka det bra i ca en dag... men så kjedde det samme... har hørt at divx avspilling kan være grunnen av noen jeg kjenner, hva mener dere jeg burde gjøre? Skal jeg bare sende den på rep.

PS: kjøpte den for 3lapper på elkjop.no når de hadde det tilbudet på 40gb versioner...

Need help wanna play ps3!!!

Takker for svar!;)

~ Robz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan du gjøre?

1) Bruke komma, slik at folk kan forstå hva du prøver å formidle.

2) Slette all teksten i signaturen din slik at du står igjen med 3 linjer, hvilket er det som er tiltatt av rettningslinjene.

3) Sende maskinen inn med diagnosen ødelagt Blu-ray-drev. Ødelagt Blu-ray-drev er visst ganske vanlig på 40gb-versjonen nå til dags.

Håper det hjalp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...