Gå til innhold

Skal ha ny bærbar pc.

Anbefalte innlegg

Skal ha ny bærbar pc, helst 17"

Skal ikke ha med HD DVD, kan ha Blue Ray

Prosessor: Veit ikke helt hva som er bra men en Intel T7500 kanksje

Skjermkort: En Geforce 8600M kanskje, med 512mb

Minne: Min. 2Gb

Har sett på HP og Acer.

Kan noen gi meg noen forslag?

Har sett på denne HP Pavilion

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville helst ha gått får denne dell maskinen

http://www1.euro.dell.com/content/products...on=specs#tabtop

har selv hp pavillion dv 9232 og angrer sykt på at jeg kjøpte den. så her er min erfaring med hp

dårlig service, støtter ikke linux, gjennomsnitts temperatur på 60 grader når jeg er på Internett og 77-80 når jeg spiller spill, web camen funker av og til, hp selv har erklært at hp pavillion serien er fuckt, får lite får pengene, hurtigtastene ryker fort, finger av trykk leserne som er på enkelte i serien slutter å funke, stygg viftesystem, lav batterikapasitet, nettverkskortet som er i disse computerne kan plutselig deaktiveres når du legger PC-en i sove modus slik at du må restarte maskine bare får å aktivere nettverks kortet.

så jeg ville ha vurdert den dell maskinen om jeg var deg :hmm:

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
ville helst ha gått får denne dell maskinen

http://www1.euro.dell.com/content/products...on=specs#tabtop

har selv hp pavillion dv 9232 og angrer sykt på at jeg kjøpte den. så her er min erfaring med hp

dårlig service, støtter ikke linux, gjennomsnitts temperatur på 60 grader når jeg er på Internett og 77-80 når jeg spiller spill, web camen funker av og til, hp selv har erklært at hp pavillion serien er fuckt, får lite får pengene, hurtigtastene ryker fort, finger av trykk leserne som er på enkelte i serien slutter å funke, stygg viftesystem, lav batterikapasitet, nettverkskortet som er i disse computerne kan plutselig deaktiveres når du legger PC-en i sove modus slik at du må restarte maskine bare får å aktivere nettverks kortet.

så jeg ville ha vurdert den dell maskinen om jeg var deg :hmm:

:hmm: har ikke hørt noe om at hp pavillion er dårlig jeg men:P Nabon har 3 kamerater som har hp pavillion og han tror ikke det er noe galt med de...

Men nå vart jeg usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...