siDDis Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hehe, så da er konklusjonen klar, scriptspråk er framleis programmeringsspråk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Aj aj for ein diskusjon det vart av det då! Mitt poeng var vel berre å skilje ut JavaScript frå mengda av oppramsa språk tidligare fordi dette er eit språk du skriv script som blir køyrd i ein nettlesar med, og ikkje eit språk med ei praktisk hensikt aleine. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vi har hatt det veldig gøy ja Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Men Javascript er eit bra språk å starte med då det er eit av dei enklaste språka å faktisk greie å kjøre det du har skreve. Alt du trenger er jo ein nettlesar. Java er ofte mykje meir dill og dall bare for å få til Hello World Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jojo, men for å bli god i javascript - det vil seie, å få gjort praktiske ting med det - så må du lære deg HTML og CSS og, ellers har det liksom ingen hensikt. Du lærer forsåvidt måten å tenke på etc., men du må jo forholde deg til den ferdig fastsatte DOM (Document Object Model). I mine auge ein merkelig måte å lære seg det heile på, då er Java (eller andre tilsvarande språk) betre, sidan du då faktisk programmerer "for real". Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vi har hatt det veldig gøy ja Alltid gøy med engasjerende diskusjoner Og så kan vi alle være venner igjen Det er noen som trenger å skille mellom diskusjoner og person. Det er ikke sikkert man har noe imot personen selv om man er veldig uenige, og kanskje sier mye rart i en diskusjon Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jojo, men for å bli god i javascript - det vil seie, å få gjort praktiske ting med det - så må du lære deg HTML og CSS og, ellers har det liksom ingen hensikt. Du lærer forsåvidt måten å tenke på etc., men du må jo forholde deg til den ferdig fastsatte DOM (Document Object Model). I mine auge ein merkelig måte å lære seg det heile på, då er Java (eller andre tilsvarande språk) betre, sidan du då faktisk programmerer "for real". Nå vil eg påstå det å lære seg veldig enkel HTML og kanskje litt CSS i same slengen er jo bare gøy og heller ikkje direkte altfor vanskeleg. Dei 3 kombinert saman hjelper deg å lage "gui" ganske tidleg som gjer tidlige prosjekter ganske mykje meir kjekkare. Å lære seg body innerhtml = var truls er noko ein kan begynne på med ein gong. Men GUI i Java, C#, Python eller Gambas for den saks skyld er altfor komplekst utan nokre veker med øving først Det eg sleit mest med når eg begynte å programmere var å få til Hello World, i alle språk. Og dette er nok til å miste motivasjon og finne ut at programmering ikkje er noko å satse på i det heile tatt. Som er egentleg veldig synd. Visual Studio setter f.eks alt opp automatisk for deg så ein kan programmere hello world rimeleg enkelt utan komplikasjoner. Samanlikna mot Java som er noko helvettes dritt å få i gong for ein nybegynner. Visual Studio er jo heller ikkje gratis, (men det er vell gratis prøveversjon?). Men er ein skikkeleg dataflink og har mykje tid og liker terminalvindauget så er eg einig at ein bør starte med eit meir vanleg programmeringsspråk som Java eller Python. Endret 20. april 2008 av siDDIs Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Men GUI i Java, C#, Python eller Gambas for den saks skyld er altfor komplekst utan nokre veker med øving først Det er sant, men det var ingen som sa at det var nødvendig med ordentlig GUI den første gangen du skriv ut "Hello World!". Skal du lære deg å programmere er det like greit å begynne på bunnen som alle andre først som sist Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Visual Studio er jo heller ikkje gratis, (men det er vell gratis prøveversjon?). Visual Studio Express Edition er så gratis, så. Jeg bruker denne på jobb, så jeg vet ikke om jeg ville kalt det en "prøveversjon". Men er ein skikkeleg dataflink og har mykje tid og liker terminalvindauget så er eg einig at ein bør starte med eit meir vanleg programmeringsspråk som Java eller Python. Som du selv sier får man lettere opp GUI, og litt mer motiverende output ved å begynne med f.eks C#. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er lurt å starte med console, fordi de som starter med å lage GUI og bruke MessageBox eller lignende, vil bruke mer tid på å plassere kontroller, og fyre av events enn å faktisk lære seg å programmere. Dette er veldig tydelig på de som lærer seg å programmere i VB6. Aprikos VB6; styr unna VB6, det er gammelt søppel. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Lærer dere ingenting om kildekritikk på skolen lenger? Nei, dessverre.. Takk for alle svar til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå