J0ll1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Endelig mottatt min nye laptop HP TX2010, og der fulgte det med et TV kort expresscard (modell navn EC372S) problemet er at jeg ikke finner noen kanaler. Jeg søker gjennom Windows mediasenter som er en del av Vistaen jeg har installert. Hva skal jeg gjør for å få noen kanaler på PC-en? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er lite vits i å anstrenge seg, for fra 1 September får du ikke brukt den tuneren. Mangler noe programvare eller drivere vil jeg tro. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 temmelig utrolig det da..ettersom jeg fikk den med en ny PC somer temmelig ny på makedet.. HP TX2010 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Det er lite vits i å anstrenge seg, for fra 1 September får du ikke brukt den tuneren. Mangler noe programvare eller drivere vil jeg tro. ~ Mortis360 En kjapp google tur viser at dette er et DVB-T kort, så det kan nok brukes i lang tid fremover (om dette er rikitg). EDIT: Ser at trådstarter var klar over at det var et DVB-T kort Endret 26. mars 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville først ha sjekket om du har dekning i området og evt. så kunne du prøve med en litt større antenne enn den bittelille som følger med pcen. Kan også være en idé å snakke med HP sin tekniske support for mener å ha hørt snakk om at det var en instilling for å skifte mellom MPEG2 og MPEG4. (om det stemmer vet jeg ikke) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vet ikke hvilken støtte VMC har, men du kan jo forsøke med Mediaportal eller annet prg. Lenke til kommentar
J0ll1 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Takk for svar. Skal prøve mediaportal når jeg kommer hjem..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå