steinar2000 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er ny med Counter-Strike 1.6 (har tidligere spilt Source), og har i den anledning et par spørsmål. Har et lite problem med at musepekeren blir veldig følsom når jeg er i selve menyen. Hvordan fikser jeg dette? Det andre jeg lurer på er om det er mulig å ta på såkalt "fast-weapon switch" som som i Source? Lenke til kommentar
aengas Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er ny med Counter-Strike 1.6 (har tidligere spilt Source), og har i den anledning et par spørsmål. Har et lite problem med at musepekeren blir veldig følsom når jeg er i selve menyen. Hvordan fikser jeg dette? Det andre jeg lurer på er om det er mulig å ta på såkalt "fast-weapon switch" som som i Source? Usikker på det første, men skifte våpen raskt med Q Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Har nå løst musepeker-problemet, men lurer fremdeles på om det er en slik "fast-weapon switch"-løsning i spillet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 "hud_fastswitch 1" i console. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Takk, det fungerte utmerket. Lurer på også om er om det er mulig å skifte våpen med scrollingen på musa. Noen som kan hjelpe? Endret 18. mars 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skriv følgende i autoexec.cfg: bind "MWHEELDOWN" "invprev" bind "MWHEELUP" "invnext" Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Mange takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå