dadiadi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 jeg har klart å fått enorm under kneskåla...jeg tror det kan være etter at jeg falt ned trappa ute og fikk et hull i kneet.. det er lenge siden nå, men doktoren vet ikke hva som må gjøres. hjelp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg tviler på at noen her vet mer en legen din. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Aha! Fant ut at du er en liten luring.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=925981 prøv dette gutt: www.disney.com Endret 16. mars 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Kva er "enorm"? Skal det vere "en orm"? Bur han inne i holet under kneskåla då? Høyres i so fall ikkje noko greitt ut... Endret 16. mars 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Aha! Fant ut at du er en liten luring.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=925981 prøv dette gutt: www.disney.com helvete, busted ;( Kva er "enorm"? Skal det vere "en orm"? Bur han inne i holet under kneskåla då? Høyres i so fall ikkje noko greitt ut... ja, den svømmer inne i kneskåla mi, hva gjør jeg? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg