Gå til innhold

Custom firmware til psp'n?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vet ikke om det er rette plassen på forumet men prøver meg, bare flytt den hvis den er feilpostett :) Tenkte jeg skulle laste ned sånn custom firmware eller hva det heter til psp'n min og har en del spørsmål:

1. Lurer på om det er vanskelig og legge inn?? Noen tar penger for og gjøre dette og sier at det er kjempe vanskelig og at de må inn å koble noe i bateriet eller noe sånt, er det virkelig så vanskelig??

2. Og lurer på hva som er forskjellen og hva jeg kan gjøre som jeg ikke kunne med normal software installert??

3. Og hvilken jeg burde velge?

Edit: 4. Btw, er det lovlig?? :p

Takker for svar :)

Endret av Pondus777
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. det er ikke vanskelig, men krever litt arbeid. har du en gammel "fet" psp er det enkelt viss du har de riktige delene. har du en ny "tynn" psp krever det mere arbeid og flere deler.

2. custom firmware gjør at man kan kjøre utallige programmer på psp'en din, alt fra emulatorer, office dokumenter, nye avspillingsprogrammer og selvfølgelig kjøre hackede/crackede spill, noe som gjør at sony ikke vil at du skal endre det.

3. spørs på hva du krever av psp'en din :) jeg liker å kunne kjøre gamle nintendo/supernintendo/sega spill på min, derfor har jeg custom firmware (og slapp av moderatorere jeg EIER faktisk orginalene jeg kjører, og det er dermed lovlig)

4. kjøre custom fimware er lovlig, men kan fucke opp garantien din, så du må legge inn riktig firmware igjennn viss den skal til service (bare kjøre vanlig update)

ellers er mye av programmene og verktøyene du bruker ulovelig og piratvare... men ikke alt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...