Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får blåskjerm etter bytte av skjermkort :cry:

Anbefalte innlegg

hei,jeg har hatt dette oppsettet

asus a8n-sli deluxe

amd athlon 64 3500+

4 gb minne

2 dvd rom

4 hdd

noen neonlys

bzerk 500w psu

og et xfx geforce 6800gt(pci ex)

kjører windows xp pro og windows vista home edition

Så når skjermkortet mitt kvelda så skulle jeg bytte skjermkort å kjøpe meg et nytt et

valget datt da på et xfx geforce 9600gt xxx edition siden det skulle være greit i forhold til prisen,så kjøpte jeg meg en 500 gb samsung hdd(s-ata) for jeg skal på tg så må ha litt lagringsplass.

når jeg hadde innstallert skjermkortet så begynte problemene,blåskjerm kom etter en stund,i starten så funket ikke lydkortet,men fikk fiksa det,men nå så skrur den seg av etter en stund,eller hvis jeg stresser den,fikk en feilmelding i vista å gikk inn på microsoft å sjekket den,da virket det som om prossesoren var defekt,så tenkte jeg kanskje jeg får for lite strøm så jeg koblet ut alt som brukte strøm,så kjørte et simpelt opplegg,hk,1 hdd,1 dvdrom,1 gb minne,skjermkortet(9600gt) men da funket det litt lenger,men den skrur seg fortsatt av,men kan det hende at den får for lite strøm at den kutter strømmen til cpu å derfor den feiler,prøvde med det gamle skjermkortet,men prøvde det ikke så lenge,men da oppsto det ikke noe feil.

håper på hurtig hjelp,skal på tg til uka å må ha en pc som funker,å har litt dårlig råd så khar ikke råd til å gå å kjøpe "alt" nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...