Gjest hornyboy Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har nylig blitt sammen ei dame som sier hun er jomfru (jepp, jeg tror henne) Vet det ikke blir noe underverk for dama første gangen, men vil gjerne gjøre det så godt som mulig for henne. langt forspill osv kanskje. noen tips? takker for alle. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Langt forspill, mye kos og kyssing, bruk hendene og munnen til for jobben og etter hvert spør du om hun er klar Husk å kysse henne mens du holder på, få henne til føle seg elsket =) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) En litt annen ting.. Har dere noen fine måter å spørre dama på om det går fint osv under samleiet? Har hørt jenter sier "det går bra" og "joda" under samleie bare for å være høflig. "Har du lyst til å prøve noe annet?" - er det en fin måte kanskje? Enda en ting .. hehe har noen en grov oversikt over de mest erogene sonene på jenter? de er vel ganske forskjellige fra dame til dame disse også vil je tro. ikke minst hva de liker.. ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 16. mars 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Viss du spør om hun har lyst å prøve noe annet så kan det tolkes som at du er lei Spør heller om hun hvordan hun føler seg Eller om du skal vøre mer forsiktig. Husk også å kysse henne under samleiet Erogene soner er veldig individuelt. Men halsen er en slager i de fleste tilfeller, det samme er låret, helst innsiden. Brystene er også veldig erogene dersom hun er kåt og det samme er ansiktet, med spesielt fokus på ørene og munnen. Husk at dersom brystvortene blir stive gjør du en god jobb Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det kaldt på rommet kan brystvortene bli stive, så vet ikke om du burde måle flinkhetsgrad utifra det vennen. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det kaldt på rommet kan brystvortene bli stive, så vet ikke om du burde måle flinkhetsgrad utifra det vennen. Ja, greit da Forbeholdt at det er varmt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hadde stive brystvorter vært tegnet på suksess, så hadde det vært det bare vært happy kvinnfolk der ute. Og sist jeg sjekket er det langt fra tilfellet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Enig.. Eg merker raskt at mine eigne vert stive så lenge eg går i bar overkropp, i normal temperatur. Og eg er GUT! :> Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Poenget er at når jenter blir kåte blir brystvortene stive Så dersom de er stive kan du ta det som et godt tegn, dersom de ikke er det, så prøv hardere (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå