Myou Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hallo. Har fått ett mongo problem som jeg gjerne vil ha fått fiksa nå før jeg skal på TG. Jeg spiller et spill, for eks wow eller call of duty 4 på pc-en (laptop --> pc-en takler spillene bra nok, er ikke det som er problemet) så tar det litt tid og da henger spillet seg opp, skjermen blir svart og etter 10-15 sek så kommer jeg inn igjen og det funker glatt, men innimellom så forblir skjermen svart og jeg får ikke gjort noe annet enn å avslutte spillet gjennom oppgavebehandling. Noe annet jeg da også har merket er hvis dette skjer, så lagger alle vinduene på skrivebordet, scrollingen lagger også. (Det jeg tror skjer da er det er noe merkelig med skjermkortdriveren). Hvis jeg da restarter pc-en, så lagger det ikke mere. Noen som kanskje har opplevd noe lignende? (Har prøvd å reinstallere skjermkortdriveren, men det samme skjer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan være at skjermkortet blir for varmt. Har du overklokket noe? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Mhhm, jeg har vurdert selv om det kanskje kunne vært problemet. Har ikke overklokket noe. Så vet ikke om jeg skal skjære hull i laptop stativet, skru opp lokket under pc-en og bare fikse en vifte som blåser rett inn i pc-en. Hva tror du? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei og hå...hvilket skjermkort har du og bruker du DVI? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du kan prøve å la kabinettveggen stå åpen mens du spiller, og se om det blir bedre. Om ikke kan du prøve med en eldre driver, kanskje er det en feil med den du bruker. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Går i ATI mobility radeon X1600 her. Jeg kjører kun den vanlige laptop skjermen min, ikke DVI... Tok å blåste viften for støv istad, se om det hjelper på. Hvis det er likedan, så prøver jeg din løsning TCi Endret 16. mars 2008 av Myou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå