Gå til innhold

Er skins lovlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Cheat vil si at du har en fordel som er urettferdig over fienden og som bryter med reglene!

Hvem har spurt om hva cheat betyr?? Og hvem har sagt at skins alltid gir deg fordeler?? Ser ikke et poeng i innlegga dine tbh.

Lenke til kommentar

HAHA, nei Jonaks, det er ikke riktig.

Kallileo, ingen finner det ut så lenge du spiller public osv, men derimot om du spiller cup o.l og må ta smokepic så tar du bilde av de skinnsa du har, og da finner folk det ut hvis de ber deg laste opp smokepiccet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det stemmer fint det. Ingen andre enn deg selv kan se det. Om han velger å gi ut smokepic (som han selvfølgelig må i cups o.l.) så har jo han vist det selv.

Lenke til kommentar

Men det var ikke det han spurte om, var det vel?!

Så om jeg velger å jukse, så er det ingen som finner det ut.?

Ikke at det for min del er aktuelt, altså..

Han spurte ikke om folk ser dem når han spiller, men han spurte om det var mulig å finne ut.

Lenke til kommentar
Men det var ikke det han spurte om, var det vel?!

Så om jeg velger å jukse, så er det ingen som finner det ut.?

Ikke at det for min del er aktuelt, altså..

Han spurte ikke om folk ser dem når han spiller, men han spurte om det var mulig å finne ut.

Hah, pirke pirke.

Det er jo åpenbart at de ser at du har på cheats når du tar screenshot, så skjønner ikke at man må påpeke sånt.

Han mente vel sånn generelt på public osv. Gah..

Lenke til kommentar
Yep. Fint at sv_pure 1 finnes. Alle skins blir standard :)

(Ja, vi har det på gamer.no sine servere )

Vil det si at om jeg setter den på 0 så har jeg de skinsa jeg selv har lagt til og når den er på 1 er det standard?

EDIT: Jeg lagde mappene t_leet, ct_gign osv på models som det står at jeg skal gjøre på fpsbanana.com, men det blir ikke andre skins for det. Er det serveren som må ha cl_pure 0?

EDIT2: fant det ut selv. noen steder det går og andre ikke

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Yep. Fint at sv_pure 1 finnes. Alle skins blir standard :)

(Ja, vi har det på gamer.no sine servere )

Vil det si at om jeg setter den på 0 så har jeg de skinsa jeg selv har lagt til og når den er på 1 er det standard?

EDIT: Jeg lagde mappene t_leet, ct_gign osv på models som det står at jeg skal gjøre på fpsbanana.com, men det blir ikke andre skins for det. Er det serveren som må ha cl_pure 0?

Har og gjort akkurat som det sto på fpsbanana, og har ikke fått det til. selv på en server med sv_pure 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...