tundra Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nederst i utorrent, rett til høyre hvor det grønne ikonet for riktig åpen port, står det D: <tall> KB/s for nedlastingshastighet og U: <tall> KB/s for opplastingshastighet, men etter hver av dem står det T: <størrelse>. Er det noen som vet hva denne T: står for? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nederst i utorrent, rett til høyre hvor det grønne ikonet for riktig åpen port, står det D: <tall> KB/s for nedlastingshastighet og U: <tall> KB/s for opplastingshastighet, men etter hver av dem står det T: <størrelse>. Er det noen som vet hva denne T: står for? Kanskje det står for "Torrent" Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg tror det står for transferred - altså "overført" datamengde. Men hvorvidt det er opplasting, nedlasting eller opplasting+nedlasting, vet jeg ikke. Vil tippe sistnevnte siden det ikke står Tu og Td. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hos meg står det nå: D: 18,7kB/s T: 7,5GB og U: 19,5kB/s T 2,7GB Det betyr at jeg nå laster ned 18,7kB per sekund og totalt har lastet ned 7,5GB. Jeg laster opp med 19,5kB/s og totalt har lastet opp 2,7GB. Tallene gjelder fra uTorrent sist ble åpnet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ah, min feil. Ser det står T etter U og D her og. Da er det nok overført datamengde ja. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har dere engelsk versjon av µTorrent? Hos meg står det "Overført". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå