jollis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har en intell 6850. Den har orginal kjøler og temperaturen ligger på 31 grader Idle og mellom 39/44 grader når jeg spiller Crysis. Synes ikke dette er så ille temperaturer. Med orginal kjøler og kjølepastaen som er ferdig "påklistra" Men om jeg skal sette på en annen kjøler. Så lurer jeg litt på hvor mye og hvordan legger jeg på kjølepastaen for best ressultat? Har bygd pc`en selv så jeg fikser å sette på kjøleren. Men er som sagt skikelig usikker på dette med Kjølepasta. Tar gjerne imot gode tips,på kjølevifter til denne prossesoren? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Guide. Ser ingen grunn til å bytte kjøler. Om du da ikke mener at Intel stock bråker for mye. Du kan kanskje justere ned hastigheten på viften. Lenke til kommentar
jollis Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Guide. Ser ingen grunn til å bytte kjøler. Om du da ikke mener at Intel stock bråker for mye. Du kan kanskje justere ned hastigheten på viften. Er enig med deg i at det ikke er noen grunn til å skifte vifte nå. Men har hørt at disse viftne kan begynne og støye etterhvert. Inntil det eventuelt skjer , så lar jeg det være. Men tusen takk for linken du sendte med. Skal studerer den nøye. Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Men hvis du gjør det alikevel, anbefaler jeg å bruke et kort (Busskort osv. )til å dra det utover med. Skal kun en tynt lag med pasta. Endret 16. mars 2008 av panzeNOR Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 legg en dott midt på, evt. en stripe hvis det er firekjerne. ikk dra det utover på forhånd, da vil det kanskje ikke fylle alle ujevnheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå