Gå til innhold

Trenger tips til GODE CD-R plater!

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med hvilket merke som er best når det kommer til å brenne lydfiler (mp3) på CD-R plater? Har vært DJ en god stund, og har forsåvidt brukt masse forskjellige merker hele veien. Har hatt problemer med at det blir feil (hakking, etc) på cd'ene uten at det nødvendigvis er hakk i dem, noe som er veldig sjenerende og dumt under en spillejobb. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har god greie på dette, og kan gi meg noen gode tips om CD-R plater som virkelig er gode. Som man virkelig kan stole på. Har hørt rykter om at de dyreste ikke alltid er de beste, og det er derfor jeg spør. Men pris er egentlig ingen hindring.

Har bestemt meg for å bytte ut hele cd-kofferten, og skal dermed da gå til innkjøp av ca 100 cd'er (forhåpentligvis av samme merke), så det hadde vært bra hvis noen visste om noe man virkelig kunne stole på!

Og forresten, jeg bruker en laptop med 24x brenner til å brenne ut filene. Det ryktes om at man bør brenne lydfiler på minst mulig hastighet for at det skal bli best kvalitet. Men 10x burde vel holde? Det blir frustrerende å bruke for lang tid på dette:) Men det gjøres jo selvsagt over tid.. takk på forhånd! :thumbup:

Endret av schedde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...