olaeirik Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har nettopp kjøpt et Nforce 2 hovedkort - MSI K7N2G-LISR. Dette kortet får man ikke stilt opp spenningen på cpu-en på. I teorien skal det gå ann å stille volten til 1,85 men maskinen fungerer ikke med dette. Det er ihvertfall hva jeg har funnet ut hittil. Har spurt litt rundt på MSI sitt forum, samt her på hardware. Av de få svarene jeg har fått ser det ut som at dette ikke går ann. Bare til opplysning slik at de av dere som vil ha den muligheten vet dette! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vurderer K7N2-L, altså billiigste utgaven. Noen som vet om det er samme problem der? Hvordan er det med støy fra northbridge-vifta, forresten? Lenke til kommentar
ulversoy Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har selv msi k7n2, ingen støy fra hovedkort, i og med det ikke er vifte på nbrigde. Har selv prøvd å stille både opp og ned vcore på cpu, uten hell. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøvd å finne en BIOS oppdatering for dette problemet? (Bare lurte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå