creaT Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 dette tru jeg blir bra jeg Kamikaze-Kanin:D stå på Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 haha. Fikk skikkelig disco følelse da jeg las planene om firkanter med forskjellig lys i pleksi på toppen. Hva med Operation Dancefloor som navn? (Nei huff...) Stå på du Dette blir bra! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Den tenkte jeg ikke på :!: Jeg tror nok jeg må lage et slags system i lysene, ellers blir det jo helt disco Og det er ikke helt meg Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Forslag: Annenhver (som sjakkbrett) sort lakkert/sotet og blank opplyst av hvite dioder. Endret 3. mai 2008 av XobiN Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nå må du komme i gang igjen da, har fri pga streik og greier Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 ble du noen gang ferdig med kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå