creaT Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 dette tru jeg blir bra jeg Kamikaze-Kanin:D stå på Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 haha. Fikk skikkelig disco følelse da jeg las planene om firkanter med forskjellig lys i pleksi på toppen. Hva med Operation Dancefloor som navn? (Nei huff...) Stå på du Dette blir bra! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Den tenkte jeg ikke på :!: Jeg tror nok jeg må lage et slags system i lysene, ellers blir det jo helt disco Og det er ikke helt meg Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Forslag: Annenhver (som sjakkbrett) sort lakkert/sotet og blank opplyst av hvite dioder. Endret 3. mai 2008 av XobiN Lenke til kommentar
WASD Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå må du komme i gang igjen da, har fri pga streik og greier Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 ble du noen gang ferdig med kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå