simen_lang Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 hei, inne på rommet mitt har jeg 2 vinduer med et med rulegardin og en uten. tenkte og kjøpe meg en til men jeg lurer på om det går an og få takk i motor til rulegarding så den går opp av seg selv hvis dere kjønner. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hadde du postet dette en uke tidligere kunne jeg gitt deg utstyr til å motorisere rullegardiner/persiener. Så, ja. Det finnes motorer, lister osv. for å motorisere rullegardiner. dessverre har jeg ikke noe firmanavn på produsenter, importører eller levrandører. Men jeg vet at bla. NAV (tidl. Hjelpemiddelsentralen) har en del slikt utstyr som funksjonshemmede folk får. Så hvis du kontakter NAV (eller en bedrift som monter slikt utstyr) kan de sikkert være behjelpelig med å få tak i slikt. Eventuelt, så kan du jo som du delvis hinter til montere en liten motor rett på den stanga som går rundt når gardinen skal opp og ned. Endret 16. mars 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hei, inne på rommet mitt har jeg 2 vinduer med et med rulegardin og en uten. tenkte og kjøpe meg en til men jeg lurer på om det går an og få takk i motor til rulegarding så den går opp av seg selv hvis dere kjønner. Somfy har bl.a. elektriske rullegardiner med eller uten fjernkontrol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå