Gå til innhold

Ny bærbar til mamma! :) 32 eller 64-bit?


Anbefalte innlegg

Hej hej skal kjøpe ny bærbar til mutter, og har kikket på Acer Aspire 5920G med litt forskjellige konfig`er og også satt sammen en Multicom pc selv på nettsiden dems. Tror det blir Multicom`en jeg går for..?

 

Anyways, jeg kan jo velge om jeg vil ha 32 eller 64bit Vista på den. Noe sier meg at jeg likegreit kan gå for 64bit, tror dere ikke det? Siden de setter dette sammen fungerer vel driverne de bruker til 64bit tydeligvis, og mesteparten av de kjente programmene har vel kommet i 64 versjon nå?

 

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok! :)

 

Tror du/dere at å bygge opp en egen Multicom-bærbar er en grei løsning? Synes det virket greit!

 

Det holder vel med 2gb ram for henne som bare skal skrive, surfe og betale regninger?

 

mvh

 

Skal den ikke brukes til mer enn det så er kanskje 2GB overkill. :p Men ram er jo billig, og hvis hun skulle bestemme seg for å bruke programmer som bruker mer ram så er det jo en god investering.

Lenke til kommentar
Ok! :)

 

Tror du/dere at å bygge opp en egen Multicom-bærbar er en grei løsning? Synes det virket greit!

 

Det holder vel med 2gb ram for henne som bare skal skrive, surfe og betale regninger?

 

mvh

 

Skal den ikke brukes til mer enn det så er kanskje 2GB overkill. :p Men ram er jo billig, og hvis hun skulle bestemme seg for å bruke programmer som bruker mer ram så er det jo en god investering.

 

Om det er Vista 62 bits, så blir 2gb ram et must, selv til surfing, betale regninger.. Jeg kjøpte en bærbar 32 bit fra deal med 1 gb ram.. måtte fort oppgrader til 2gb får å få en fin flyt, og den blir kun brukt til nevnte aktiviteter :).

Lenke til kommentar
Så lenge den brukes til surfing og skriving så vil den jo aldri bli noe dårligere :p haha..

 

Enig der. Kjøp noe som er solid bygd og har god skjerm og ikke heng deg opp i hardware. Best i test hos DinSide.no er helt greit for en mammapc. Regner med at hun ikke er en hardcore gamer med andre klaner enn dere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...