Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei. Jeg og dama er begge 14 år I går fingret jeg dama mi for første gang. Og jeg la merke til at jeg bare fikk en finger inn, nesten to, men det var trangt. Vil dette si at hun er for trang til at jeg vil klare å få penis inn i ho? Ja, ho var våt som faen, så det har nok utvidet seg. Men jeg har ikke hatt sex før, men vi vil begge ha det. Så jeg bare lurte på om det vil gjøre vondt eller noe om hun er for trang? Og i så fall, er det noe man kan gjøre for at skjeden skal utvide seg? takker Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Laaaaang forspill må nesten til, er lurt å ta det pent første gangen. Du vil nok klare å få stappet junior inn eventuelt ja. Det som også kan påvirke om hvorvidt det er ekstremt trangt der inne er om jenta er nervøs. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er ikke om å gjøre å stappe flest mulig fingre inn heller, fikk du inn èn, nesten to, så skal du nok klare å få snoppen inn og. Bare husk laaangt forspill, første gangen er aldri morsom, og i hvert fall ikke for madammen! Ta det sakte og rolig, i starten, så går det nok greit. Husk dong! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vil dette si at hun er for trang til at jeg vil klare å få penis inn i ho? Ja, ho var våt som faen, så det har nok utvidet seg. Det har ikke du lov til å finne ut! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vil dette si at hun er for trang til at jeg vil klare å få penis inn i ho? Ja, ho var våt som faen, så det har nok utvidet seg. Det har ikke du lov til å finne ut! wooot? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vil dette si at hun er for trang til at jeg vil klare å få penis inn i ho? Ja, ho var våt som faen, så det har nok utvidet seg. Det har ikke du lov til å finne ut! Hvis du tenker på den seksuelle lavalderen, er du laaangt ute på jordet. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vil dette si at hun er for trang til at jeg vil klare å få penis inn i ho? Ja, ho var våt som faen, så det har nok utvidet seg. Det har ikke du lov til å finne ut! Hvis du tenker på den seksuelle lavalderen, er du laaangt ute på jordet. Den er vel på 16 år. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 To på 14 år kan likevell ha sex så lenge dette skjer helt frivillig! Det er derimot strafbart når feks gutten er 17 og jenta er 15.. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) frohman:Tabbe,tabbe, jeg sitter her med kaffe Jeg er ikke så trøtt. Men uansett, det er bedre å gå å legge seg enn å legge seg å gå. Tok du'n ? Kanskje litt for mye sukker i kaffe'n ? Når jeg sier dette mener jeg til frohman's skrift under.... Endret 17. mars 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Paystation Home: Nå driter du deg loddrett ut. Gå og legg deg. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det står i Norges lov at 16 år er det laveste selvom det er frivillig fra begge parter... ja, men det er ikke ulovelig hvis begge er under 16.. derrimot hvis gutten er 17 og jenta er 15 er det ulovelig selv om begge ønsker det Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Selvom det er frivillig fra begge parter er det ulovlig hvis en av de er over 16, det er korrekt. Men så lenge begge er under 16 er det lovlig. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Quoter fra Sexualitetsforumet: Det har flere ganger blitt tatt opp det med seksuell lavalder og når en risikerer å straffes for å ha sex med noen som er under denne alderen. Jeg skriver denne tråden i håp om å unngå å se flere slike diskusjoner eller at andre blir off topic fordi dette diskuteres. på dokotonline.no fant jeg dette om temaet seksuell lavalder og straff: Som du skriver er den seksuelle lavalderen i Norge 16 år. Det har vært foreslått å senke grensen til 15 år, men forslaget har foreløpig fått liten støtte. I straffelovens paragraf 196 står det at den som har seksuell omgang med en som er under 16 år straffes med fengsel i inntil 5 år. I den samme lovparagrafen står det imidlertid at straff kan bortfalle dersom man er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling. To vanlige ungdommer med en aldersforskjell på to år vil normalt bli ansett som jevnbyrdige. Jeg vil derfor tro at sannsynligheten for straff er svært liten. De færreste foreldre vil nok heller ikke anmelde et slikt forhold. på ung.no er det et lignende spørsmål men med et mer utfyllende svar. ut ifra gjeldene lover og rettspraksis vil ikke folk bli tatt for seksuelt samvær med en under 16 så lenge det er en relativt jevn aldersforskjell (opp til cirka 19 år). jeg håper dette har vært oppklarende og at dette ikke tas opp i flere tråder. Endret 17. mars 2008 av jvc1986 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men uansett, det er bedre å gå å legge seg enn å legge seg å gå. Tok du'n ? Kanskje litt for mye sukker i kaffe'n ? Pinlig, legg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå