Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg har en speedtouch ruter fra telenor som jeg fikk for ett par mnd siden. Hvordan kan jeg komme meg inn på instillingene til ruteren uten å installere programvaren for telenor? Jeg har allerede koblet meg opp på nett osv. det eneste jeg ønsker er å se om noen porter er åpne. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skriv ipconfig i dosvindu (kjør.. CMD) se etter ipadressen til standard gateway. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Takker. Et annet spm. Svogeren min har kjøpt seg internett fra en annen leverandør. Må man da gjøre noe med ruteren hans? Eller er dette så komplisert at man må sende inn ruteren for å få den konfigurert? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Normalt er dette plug & play for en router. Hvis du kan spesifisere hva han bytter fra - til og hvilken router eller routermodem det dreier seg om så kan du få et nøyaktigere svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Prøv å skrive 10.0.0.138 og trykke enter i nettleseren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå