Gjest Trist mann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil fortelle om at jeg er utrolig trist ettersom at livet mitt suger såpass balle som det gjør. Jeg har ingen dame, jeg bor hjemme hos mamma og er 36 år gammel. Jeg finner den eneste lykken her i livet ved å spille world of warcraft, noe jeg gjør hver dag. Jeg har nå bestemt meg for at livet mitt ikke er verdifullt nok til å ta plass på denne jord. Jeg vil med dette si hadet bra og tusen takk for at dere har hørt på meg. -Hadet bra, Lenke til kommentar
Gjest Guest234 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil fortelle om at jeg er utrolig trist ettersom at livet mitt suger såpass balle som det gjør. Jeg har ingen dame, jeg bor hjemme hos mamma og er 36 år gammel. Jeg finner den eneste lykken her i livet ved å spille world of warcraft, noe jeg gjør hver dag. Jeg har nå bestemt meg for at livet mitt ikke er verdifullt nok til å ta plass på denne jord. Jeg vil med dette si hadet bra og tusen takk for at dere har hørt på meg. -Hadet bra, Du er ikke så vanskelig å endre på livet ditt så lenge du går inn for det selv. Slutt med wow, begynn å gå ut (start å trene, bowle etc.) Ta kontakt med folk osv. Les poster her på forumet om folk med problemer som du har og finn ut av det. Alle på denne jord er like verdifulle. Husk at det er alltid noen som elsker deg. Ta deg sammen! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil fortelle om at jeg er utrolig trist ettersom at livet mitt suger såpass balle som det gjør. Jeg har ingen dame, jeg bor hjemme hos mamma og er 36 år gammel. Jeg finner den eneste lykken her i livet ved å spille world of warcraft, noe jeg gjør hver dag. Jeg har nå bestemt meg for at livet mitt ikke er verdifullt nok til å ta plass på denne jord. Jeg vil med dette si hadet bra og tusen takk for at dere har hørt på meg. -Hadet bra, At du ikke har en dame er ingen krise mann! Det er mange med dame som har fått livet snudd til et virkelig helvette, det er alltid fordeler og ulemper uansett hvordan man ser på det, dessuten bør ikke damer være grunnen til at du står opp på morningen hver eneste dag! At du bor hos moren din vil enkelte mene er helt patetisk, men hva så? Jeg vet ikke hvorfor du bor med moren din fortsatt, men det er ingen som kan komme og si at det er riktig eller galt uten å kjenne til din situasjon. WoW blir til et livsstil etter hvert som man holder på med det, jeg er sikker på at du har jernvilje innerst inne, så slutt med spillinga og finn på noe annet å gjøre, gå mer ut, vær mer sosial osv. Og livet ditt er nok verdifullt skal du se, du er i seg selv en ressurs, ingen kan komme og si at ikke du fortjener å leve osv. Det er du selv bestemmer i hvilken stor grad du vil utvikle deg og fremtiden din er det du som er sjef over. Du kan forandre deg til det ugjenkjennelige om du bare ønsker det og er villig til å satse. Lenke til kommentar
Gjest Guest777 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kan gi deg et eksempel på en jeg kjenner som var i samme situasjon; Han hadde "gitt opp", og kun spilt World of Warcraft i nesten 2 år. Det han gjorde var at han tok seg en drittjobb av den typen som du får så lenge du sier deg villig. Dette var i utlandet, så da fikk han "A change of scenery" Der traff han en dame. Dette gjorde underverker for selvtilliten hans. Han skaffet seg en bil. Basert på dette så fikk han seg en rimelig ålreit jobb i Norge, og han og dama flyttet tilbake. En stund bodde de i kjelleren hos bestemora hans, men så fort dama fikk seg jobb (hun var svensk) så skaffet de seg egen leilighet. Så ting kan skje - men de må settes i gang av deg selv. Spørsmålet er bare hva du vil. Hvis du har helsa og friheten så har du egentlig jævla mange muligheter. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil fortelle om at jeg er utrolig trist ettersom at livet mitt suger såpass balle som det gjør. Jeg har ingen dame, jeg bor hjemme hos mamma og er 36 år gammel. Jeg finner den eneste lykken her i livet ved å spille world of warcraft, noe jeg gjør hver dag. Jeg har nå bestemt meg for at livet mitt ikke er verdifullt nok til å ta plass på denne jord. Jeg vil med dette si hadet bra og tusen takk for at dere har hørt på meg. -Hadet bra, Er du helt tåpelig? Skal du bare gi opp, uten å PRØVE i det hele tatt? Det er rett og slett patetisk og egoistisk. Jeg er 110% sikker på at du kan få til akkurat hva du vil så lenge du har litt viljestyrke og prøver selv. DU MÅ PRØVE, TA BARE LITT INITIATIV! Litt...bare prøv litt er alt som skal til ... Som sagt tidligere, ta deg sammen!! Livet ditt er fanken meg verdifullt, og det vet du meget godt selv!!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Etter nærmere undersøkelser kommer jeg til noe mer livlig person enn i denne tråden. Denne stenges og trådstarter er invitert til å sende en pm til meg... Endret 16. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg