:utakt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg prøver å få spilt av en musikk-cd i Winamp, men det er ikke det letteste.. Først prøvde jeg å trykke "åpne" i Winamp, for så å legge til audio-sporene. Men Winamp klarer ikke "se" at det er lydspor på CD-en. Så prøvde jeg "add -> dir" og valgte cd-stasjonen. Uten resultat. Tredje forsøk, jeg går til Min datamaskin, høyreklikker på cd-stasjonen og velger "utforsk". Ingen lydspor er listet opp, men bare en quicktime-film på 125 MB. Den funker fint å spille av, men det er en dokumentar fra innspillingen, ikke selve CD-en. Hva må jeg gjøre for å få hørt på plata? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Har du prøvd Windows media player? Eller en annen spiller? Endret 16. mars 2008 av JA1NQ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 WMP funker, men jeg er litt glad i Winamp, så jeg hadde håpet jeg kunne spille av plata der. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvilken versjon av WinAMP er det du bruker? I versjon 5.x kan man enkelt spille av CDer ved å åpne de slik: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Det var ikke verre, nei. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå