Gå til innhold

Prey 2 offisielt bekreftet.

XtaZ

Anbefalte innlegg

LINK

Personlig elsket jeg Prey så dette er kjempegode nyheter! Sikkert flere som er enige :)

"The follow-up to Human Head's first person shooter Prey has been officially confirmed to be in development via the website for a new middleman company Radar Group.

While 3D Realms' Scott Miller made mention of a sequel following the original game's release, today marks the first update on the project in nearly two years.

Though few details were revealed, a small piece of concept art was posted, in addition to a short sentence of plot detail.

"This time, abandonded and framed for the disappearance of his family, Tommy escapes an Earth that no longer wants him for a future that cannot survive without him," reads the description.

Prey 2 is listed for release on PC and Xbox 360, but no other specifics have been released thus far, including whether Human Head will reprise its role as developer. The studio currently has no known projects.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja noe sånt :p Får håpe de bruker kortere tid på denne enn med det 1eren da ^^

Når Duke Nukem Forever en gang kommer, så blir det spennende å se hvor mange år det tar for den får en oppfølger igjen.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Ok, skjønte ikke helt plottet her. Tommy stikker fra jorden fordi han ikke er ønsket her lenger, men jorden vil ikke overleve uten han? Nå husker jeg ikke helt hva som skjedde på slutten av 1ern (lenge siden jeg spilte det ferdig), men ble ikke allting bra igjen?

Lenke til kommentar
Får ikke noe ultimat opplevelse av Prey på konsollspake. Lettere og bli kvalm er det også, snakker av erfaring

Prøvde Call Of Duty 4 på Ps3 i helga, ble kvalm etter 1 time spilling, på pc kan jeg sitte uendelig uten og kjenne noe snev av kvalme

Kontrollene er da helt ok de, ikke noe å si på de. Høres derimot ut som du har ett problem med FPS på konsoll og ikke Prey.. Jeg kan sitte uendelig på min PS3 og COD4 så.. :) (Bare jeg får den tilbake snart *snufs*)

Anywhooo

Om Prey 2 blir solgt for 99,- en eller annen gang, så kanskje jeg åpner lommeboka.. Det ga jeg for 1'rn, og det var det verdt. Ikke mer, ikke mindre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...