XtaZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 LINK Personlig elsket jeg Prey så dette er kjempegode nyheter! Sikkert flere som er enige "The follow-up to Human Head's first person shooter Prey has been officially confirmed to be in development via the website for a new middleman company Radar Group. While 3D Realms' Scott Miller made mention of a sequel following the original game's release, today marks the first update on the project in nearly two years. Though few details were revealed, a small piece of concept art was posted, in addition to a short sentence of plot detail. "This time, abandonded and framed for the disappearance of his family, Tommy escapes an Earth that no longer wants him for a future that cannot survive without him," reads the description. Prey 2 is listed for release on PC and Xbox 360, but no other specifics have been released thus far, including whether Human Head will reprise its role as developer. The studio currently has no known projects. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Når er releasedatoen mon tro? 2016, kanskje? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Ja noe sånt Får håpe de bruker kortere tid på denne enn med det 1eren da ^^ Endret 16. mars 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 uff! Prey er et av de kjipeste spillene jeg har vært borti til 360! Omgivelsene og banedesignet var så kjipt at jeg ble dårlig! Eneste som var litt kult var de portalene, og at man kunne "gå i taket". Prey 2, nei takk! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Får ikke noe ultimat opplevelse av Prey på konsollspake. Lettere og bli kvalm er det også, snakker av erfaring Prøvde Call Of Duty 4 på Ps3 i helga, ble kvalm etter 1 time spilling, på pc kan jeg sitte uendelig uten og kjenne noe snev av kvalme Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Prey var jo blant de første spillene til 360, men har større tro på denne nye utgaven. Men fant ingenting info om spillet på 3drealms sin side selv om forumet hadde flere diskusjoner ang spillet. Vi får nå se hva som skjer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Ja noe sånt Får håpe de bruker kortere tid på denne enn med det 1eren da ^^ Når Duke Nukem Forever en gang kommer, så blir det spennende å se hvor mange år det tar for den får en oppfølger igjen. Endret 16. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Duke Forever mener du vell, Duke Nukem 2 og 3 har vært ute en liten stund... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ok, skjønte ikke helt plottet her. Tommy stikker fra jorden fordi han ikke er ønsket her lenger, men jorden vil ikke overleve uten han? Nå husker jeg ikke helt hva som skjedde på slutten av 1ern (lenge siden jeg spilte det ferdig), men ble ikke allting bra igjen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 høres bra ut dette her, likte enern godt. kostet meg bare 99 kr og da Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes Gears of War var bedre enn Prey. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes Gears of War var bedre enn Prey. Gears of War var definitivt bedre ja (imho), men Prey var ganske gøy det også, men dabba litt av mot slutten. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har dog ikke spilt gjennom det første enda. Så jeg må vel gjøre det snart også. Birger Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Får ikke noe ultimat opplevelse av Prey på konsollspake. Lettere og bli kvalm er det også, snakker av erfaring Prøvde Call Of Duty 4 på Ps3 i helga, ble kvalm etter 1 time spilling, på pc kan jeg sitte uendelig uten og kjenne noe snev av kvalme Kontrollene er da helt ok de, ikke noe å si på de. Høres derimot ut som du har ett problem med FPS på konsoll og ikke Prey.. Jeg kan sitte uendelig på min PS3 og COD4 så.. (Bare jeg får den tilbake snart *snufs*) Anywhooo Om Prey 2 blir solgt for 99,- en eller annen gang, så kanskje jeg åpner lommeboka.. Det ga jeg for 1'rn, og det var det verdt. Ikke mer, ikke mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå