Gå til innhold

Marantz Projektor holder på å eksplodere. HJELP!

Anbefalte innlegg

Hallo! Har en Marantz VP7200 som har funger fint i flere år. I dag hadde jeg tenkt til og spille litt før jeg le avbrutt mitt i runden av at det kom opp en melding som ikke var mulig og lese på 3 sekkunder, men så skruddee dn seg av og laggde en rar lyd fra Viften i Projektoren. Det har vært en fyr hjemme hos meg før som tok støv sugeren og sugde støv. Usikker på om han skrudde den opp eller ikke...

TRENGER HJELP! :)

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kanskje ikke værre enn at viften er utslitt. Ville sjekket dette først. Uten tilstrekkelig kjøling vil jeg tippe pj'en slår seg av som en sikkerhetsfunksjon, enten fordi temperaturen er for høy eller fordi det ikke er nok omdreininger pr sekund målt på vifta.

Lenke til kommentar
Hallo! Har en Marantz VP7200 som har funger fint i flere år. I dag hadde jeg tenkt til og spille litt før jeg le avbrutt mitt i runden av at det kom opp en melding som ikke var mulig og lese på 3 sekkunder, men så skruddee dn seg av og laggde en rar lyd fra Viften i Projektoren. Det har vært en fyr hjemme hos meg før som tok støv sugeren og sugde støv. Usikker på om han skrudde den opp eller ikke...

TRENGER HJELP! :)

Takk

du får vel leie inn en minerydder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...