Footy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ta utskrift av loven og dytt den under døra...se hva som skjer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Husverten vår snekret på huset sitt 1.juledag for over ett år siden Og kan godt finne på å jobbe og bråke rett utenfor soveromsvinduet mitt på en lørdag klokken ni. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Husverten vår snekret på huset sitt 1.juledag for over ett år siden Og kan godt finne på å jobbe og bråke rett utenfor soveromsvinduet mitt på en lørdag klokken ni. Du kan vel ikkje nekte han å arbeide på ein laurdag, men du må ta i han med same han gjer det på ein søndag eller annan heilagdag Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det var sikkert en søndag og. skjedd flere ganger, før klokken ti.. Utrolig kjedelig å høre en spade og en kost som skraper rett utenfor vinduet mitt. For å ikke snakke om bikkja mi som bjeffer på lydene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Då snakkar du til han neste gong det skjer. Har ikkje peiling på kva type person dette er snakk om, men etter ei venleg samtale ville vel dei fleste forstå alvoret. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Han er så utrolig GLAD og hyggelig at jeg greier ikke å bli sur på han Derfor holder jeg som regel kjeft når han holder på utenfor. Det er jo vanlig folkskikk å IKKE bråke på en helligdag. Ikke alle som skjønner det. Vi har en nabo som selger/solgte dop rundt husveggen da, han har fått en skjennepreken eller tre. Og ikke minst, politiet har vært på døren er par ganger. Endret 20. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Han er så utrolig GLAD og hyggelig at jeg greier ikke å bli sur på han Derfor holder jeg som regel kjeft når han holder på utenfor. Sopass ja Får heller prøve å hinte litt då. På ein eller annan måte... Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er det ingen som prater med naboen lengre, Det meste løser seg hvis man er hyggelig. Skjøl så prøver jeg å la hvære å bråke før kirketid på Søndager. I dagens samfunn må man bare regne med at folk gjør støyende arbeid på Søndager og heligdager det er den eneste gangen vi har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå