DeTomaso Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei. Jeg har trøbbel med å laste ned Java fra java.com i nettverket mitt. Jeg har prøvd fra forskjellige pcer. Har prøvd å slå av brannmur og har sjekket på routeren om det er noe som sperrer der, men det er det ikke etter det jeg kan se. Har lastet ned java 1.4.1 fra en alternativ plass og installert på pcen, men når jeg går inn på Sparebanken sine innloggingsider og skriver inn kontonummer, så ser det ut som om den må laste ned noe fra Java på nytt. Da kommer det frem et "nedlastingsvindu" hvor det står hvor lenge det er før ting er lastet ned... Denne tiden endrer seg hele tiden. Ser ut til at den legger til 5 sekund for hvert sekund som går... Hva i all verden kan dette være? Jeg har ikke problem med å laste ned ting fra andre steder, har kun merket dette med Java... Kan det være noe med routeren eller kan det være hos min ISP? (Lyse). Håper noen kloke hoder har noen tips til meg :-) mvh Detomaso Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 1.4.1 er en gammel og usikker versjon. Du bør velge siste versjon, som nå er 1.6.05 http://www.java.com/en/download/manual.jsp Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 1.4.1 er en gammel og usikker versjon. Du bør velge siste versjon, som nå er 1.6.05http://www.java.com/en/download/manual.jsp Vet.. Problemet er at jeg ikke får lastet ned noe som helst fra java.com... Noen som vet om et sted hvor jeg kan få tak i siste java-versjon?? Noen som kan tilgjengeliggjøre den for meg eller sende den til meg?? mvh Detomaso Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg hadde en kollega på fredag som hadde samme problemet med sparebanken sin nettbank. Han hadde en helt oppdatert Java, og jeg mistenkte at den var for "ny" til at nettbanken aksepterte den. Kan det være at sparebanken har problem med nettsidene sine? Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå