Fear the Scare Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Her om dagen kjøpte jeg et ulakkert karoseri som det STÅR i katalogen at skal passe min mini-z AWD. og når jeg målte opp det så passer den alikvell ikke... Det er ikke første gang jeg får feil fra kyosho og det gjør meg gal.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hva vil du at vi skal svare her? Du kan jo bare modifisere det til det passer, og huske å bestille riktig neste gang; ) Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har lite erfaring med mini-z, men til andre rc-biler er det helt vanlig at man må tilpasse hvert enkelt karosseri med braketter osv for å få det til å passe, dersom man ikke bestiller orginal karosseriet. Men som regel bytter man karosseriet for å få ny "look" på bilen. Og da trengs det i de fleste tilfeller tilpassninger. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 jo, men kan jeg forlenge AWD'en enda lengre en det den kan fra før av? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det festene som ikke passer? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 nei alt passer, men det står at den skal passe på awd,... og AWD har en hjulbase på 92 mm til 96 mm, og ford gt karoseriet var 98 mm hjulbase. og det stod i katalogen at den skal passe awd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå