kaistian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Når jeg trykker på artikkler på forsiden kommer det ikke opp noe. Kjøre en wget på en av artikklene og fikk tilbake 0 bytes. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er ikke noe stress å komme inn på www.amobil.no her i huset Lenke til kommentar
Redman Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 en del av artikklene er døde ja:( Lenke til kommentar
kaistian Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ser ut som om noen har gjort noe for nå fungerer det igjen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hos meg fungerer ikke forsiden skikkelig nå (med Opera 9.26). Venstresiden, dvs der artiklene skal være, er tom. Header og menyene på høyresiden fungerer. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ikke noe viktig så jeg gadd ikke lage egen post, men siden jeg var innom her og ikke har noe bedre og gjøre så poster jeg det her.. Er bare en liten lief jeg kom over nå da jeg prøvde endre på en post i en låst tråd. "Beklager, du har ikek tilgang til å endre det innlegget" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå