Gå til innhold

Selge min ps3...

ThomaZ86

Anbefalte innlegg

Hei !

Lurer på noe her, jeg skal selge min ps3 å vil slette all info som er på den sånn at neste man får den som den er ny allså legge all info på nytt må jeg da ta "opprette PS3 system" eller "formateringstjenester" ?

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være mange grunner til ett salg av PS3 selv om jeg finner det ganske uforståelig.

- Dårlig økonomi

- Maskinen sto ikke opp i mot forventningene hans

- Han vill selge sin 60 gb for så kjøpe en 40 gb, er jo helt texas på bruktmarkedet.

nr 1 dårlig økonomi ;)

Bare å slette tråden..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Se på qxl hva de går for. Da finner du ut ca hva du får der. Så kan du prøve å legge den ut for litt mer på finn.no (25,- koster det mener jeg) på qxl blir det vel såpass eller mer siden det er snakk om noen tusen kroner.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke solgt min da min var på QXL. :p Satt den som minstepris på 5500,- med 250GB HDD og 2 spill og en Blu-Ray film. Tror det var for at jeg ikke finner kvitteringen, at folk kanskje er mistenksomme av den grunn liksom. :p

Skulle gjøre dette for å tjene penger, for at jeg da kunne kjøpt en 40GB PS3 og deretter hatt noe cash til overs. :p Men men, det funka ikke!

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke solgt min da min var på QXL. :p Satt den som minstepris på 5500,- med 250GB HDD og 2 spill og en Blu-Ray film. Tror det var for at jeg ikke finner kvitteringen, at folk kanskje er mistenksomme av den grunn liksom. :p

Skulle gjøre dette for å tjene penger, for at jeg da kunne kjøpt en 40GB PS3 og deretter hatt noe cash til overs. :p Men men, det funka ikke!

eg og men var med masse forskjellig ting/spill osv.. men solgte ikke, var en uke siden annonsen var fjernet og jeg er så utrolig glad at jeg har 60 gb nå siden jeg har akkurat fått spille god of war 1 + 2 og det er så jævlig gøyt, spesielt med deilig upscale på spillene på HDTV :) er så glad for at jeg fortsatt har min lovely 60gb :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1. Kjøpte 60gb med to spill til 3999,- før jul.

2. Byttet spillene til to skikkelige titler.

3. Solgte nettopp maskin og kontrollere for 5600,-

4. Bestilte 40GB fra komplett, 2999,-

Jeg testet GT4 på 47" full HD, og det lignet ikke grisen, så bakoverkompabiliteten solgte jeg med glede.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg elsker min PS3. Ville bare solgt den for at jeg ikke spiller PS2 spill, og da ville jeg heller tjent meg noe gryn å skaffet meg en 40GB. Men, kan jo være sjekt å ha en bakoverkompatibel konsoll og da. Plutselig kommer det noe jeg har lyst på! :)

Lenke til kommentar

Ja BC er kjekt og ha, jeg hadde også lyst til og selge min ps3 60 gb og kjøpe en 40 gb men angrer ikke på at jeg ikke gjorde det. Har en kompis med over 50 ps2 spill så låner ofte av han :p Og siden jeg ikke har ps2 er BC gull.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...