King-Nothing Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Vi er i disse dager i studio for å spille inn en 5-låters EP, som vi håper å ha ferdig om et par uker. Vi har meldt oss på en kokurranse som heter Rockekamp her vi bor, hvor vinneren får 10.000kr og spillejobb på 3 festivaler til sommeren. Her skal alle bandene som er påmeldt stemmes frem vis sms. Siden vi ikke rekker å bli ferdige i studio før dette, fant vi ut at vi ville spille inn en av låtene selv slik at vi kan legge denne opp på nettstedet der man finner oversikt over alle bandene som er påmeldt. Det er tross alt bedre å ha et lydklipp folk kan høre på før de stemmer, selvom det ikke låter optimalt, enn å ikke ha noe i det hele tatt. Alt er spilt inn selv, og trommene er programmert. Det låter derfor som jeg nevnte ikke optimalt, men man får ihvertfall et inntrykk av hva vi driver med. Kommentarer mottas med takk! Sangen ligger her Endret 16. mars 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skal seff ikke si noe på kvalitet osv. når det er som du sier med innspilling Men synes at på verset så ble det litt tynt når hele bandet spiller det samme på riffet, også var det bare vokal som hadde noe melodisk. Eller ble kanskje ikke tynt, men litt rart. Kunne kanskjevariert akkorder for å ordne det, som akkopagnerte melodien til vokalen. Resten synes jeg var ganske fett. Etter min smak kunne dere kanskje hatt litt mer growling og.. Synes den har potensiale til å vinne den konkurransen. Ikke at jeg har hørt de andre banda da.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takker for kommentaren din. Vokalen blir nok en del tykkere enn dette på demoen, da vi her kun har spilt inn ett vokalspor på versene og prechorusene. Det blir ikke mer growling på denne låten om jeg husker riktig, men vi har jo 4 andre låter vi spiller inn og der er det litt mer. Har hørt igjennom de som har lagt opp lydklipp, og jeg mener selv at vi har en god mulighet. Men nå i starten er det sms-stemmer det kommer ann på, og da gjelder det jo å kjenne mange folk og ikke nødvendigvis hvor bra man spiller. Sånn sett kan man jo komme videre uansett hva man har å fare med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Tenkte ikke at vokalen ble tynn, men at helheten ble tynn, fordi bandet bare spilte en akkord, mens vokalen sang en melodi der det egentlig hadde vært kult med flere, om du skjønner Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ok, da tror jeg at jeg skjønte. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) digget introen på den. passet perfekt oppå rytmen. resten var også veldig bra, men vokalen høres ut som om det er fra en bluegrasslåt edit: cleanvokalen altså Endret 5. april 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Da er EP`en vår ferdig og låtene ligger på myspace-siden vår. www.myspace.com/promethic Sjekk det ut og gi gjerne en tilbakemelding på hva dere syntes! Endret 10. april 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ingen som hører på metal her? Endret 15. april 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synes det er fett! legger dere til på myspace jeg Gidder ikke gi noen skikkelig kritikk akkurat nå men kan gjøre det senere. Er btw ikke den med mest peiling, bare så dere vet det! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Da er EP`en vår ferdig og låtene ligger på myspace-siden vår. www.myspace.com/promethic Sjekk det ut og gi gjerne en tilbakemelding på hva dere syntes! Lenke til kommentar
meg2ri Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Rise from the ashes vil i nærmeste fremtid finnes på www.promethic.no som vil være vår offisielle hjemmeside. Siden vil bli åpnet om ikke så alt for lenge. Fra Thor Egil (vokalisten) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jaggu er du ikke her også. Lenke til kommentar
meg2ri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jaggu er du ikke her også. Jeg er faen meg overalt skal jeg si deg ________________________________________________________________________________ Endret 15. mai 2008 av meg2ri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå