Savoy Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Hvordan kan jeg bli modell? Er det noen som har noen tips og erfaringer her? Tenkte på å bli modell for å slå igjennom i USA. Takk for svar Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Gå til et byrå for å se om du i det hele tatt har det som trengs? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Det er nok ikke bare "å bli modell" ... Slå igjennom i USA? du må begynne et sted og bygge deg oppover.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Skal du prøve å bli modell så er det greit å huske på at konkurransen er enorm, så du må først dra til diverse byråer og vise at du har det som skal til. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Du er klar over at å slå gjennom som modell i USA er omtrent like vanskeleg som å bli internasjonal rockestjerne? Ta kontakt med eit modellbyrå og lykke til med å slite deg ut dei neste 10 åra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg datet en catwalk-modell i 5 mnd, og han fikk jobber gjennom et byrå han selv kontaktet i utgangspunktet. Men det er trangt nåløye da, så du må nok tåle å få et par nei. Lykke til. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Å bli "modell" her i landet er ikkje så hardt, men skal du slå igjennom må du forberede deg på litt av kvart. Hvis du får napp er mitt tips å binde deg til byrået i maks 1 år i slengen. Modellhuset og den gjengen er kjipe på sånt. Lenke til kommentar
Savoy Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Takk for svar folkens Skal kontakte flere modellbyråer snart. Lurte på et par ting til. Er ganske bleik i huden, hva tror dere om å bruke Melanotan II? Vet dere om noen modeller som bruker det? Hvis man soler seg for mye blir det bare rynker, så det er vel ikke så lurt . Lurte også på hva slags fettprosent en herremodell bør ha? Har litt høy fettprosen nå (rundt 15% tror jeg). Kommer av bodybuilding bulking. Utfordringen er bare at jeg får en del fett under haka liksom. Endret 16. mars 2008 av Savoy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Hva slags modell er det du sikter etter å bli, egentlig? Har fått intrykk av at å modellere for div ungdoms-stæsj er lettere enn catwalk f.eks. Uansett bør du starte i det små, og skaffe deg erfaring. Finnes masse forskjellig modeller idag, men det er ikke ukjent at f.eks jenter på 80 kilo ikke kommer med i undertøys visning for Victorias Secret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå