Gå til innhold

bygge ny media pc

Anbefalte innlegg

skal bygg ny pc for media, lurte på om disse delen holder mål for 1080P og litt spilling. cpu E8400 er kanskje ikke på lager til mandag og lurte derfor på å bytt til Q6600. er dette smart? burde jeg vent til E8400 kommer? eller har dere andre anbefalinger til cpu? ellers setter jeg prise på om hva dere synes om valgene til deler, noe som må byttes ut?

hilsen

dimenos

Endret av DIMENOS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har lest litt mer på 8xxx cpu nå. noen snakker om at det er like bra å kjøpe 8200 som er på lager nå ,om en ikke orker å vente på 8400? vet ikke ennå venter litt til jeg for noen svar på denne tråden, antar at folk sover ennå det er jo søndag! :D

Lenke til kommentar

hei vet det var litt feil til handel linken min. er rett på takket være hulkhaugen. nå trenger jeg inn spill til delene, hovedsaklig cpu vente på E8400 eller kjøpe Q6600 eller E8200 som er på lager, kjøle løsning og om andre ting på handle listen trenges å byttes ut.

mvh

dimenos

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut det der.

Angående cpu så kommer dette ann på hvilket programmer du kommer til å bruke, vis programmene støtter quad så ville jeg valgt det vis ikke så ville jeg valgt dual. Når det kommer til valget mellom E8200 og e8400 så ville jeg ha gått for en E8200. Er marginalt med forskjell i ytelsen mellom de.

Lenke til kommentar

tusen takk. E8200 er også på lager så det blir bra. takk til alle dere som hjalp. selvom om en vet hva en vil så er det bra å høre med andre bruker som har kjøpt utstyret (ståler ikke på butikkene). da er det media pc til uken nå håper jeg bare at linux mce er klar snart, ventet lenge på den :realmad: orker i beat jeg vet at utstyret funker. men så lenge blir det nok vista :sick:

takk til alle igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...