Gå til innhold

Fritekstsøk i prisguiden!

Anbefalte innlegg

Dere kan da ikke tenkteligt fjerne DENNE! Det er det eneste jeg bruker!

Fjern heller alt annet og kun ha fritekst eller noe vel. Det er fritekst som er det geniale med hele søkemotoren! Kankskje den kunne blitt oppgradert til å ha kategorier man kunne søke i og lignende også, men å fjerne den! Er dere riv ruskende GALE? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det som var mest handy tool'en ever her jo...MÅ få den opp ijenn på en eller annen måte...Kan ikke komplett.no sponse hehe, får alltid treff på at de har det jeg søker etter til høvelig pris :)

Hvordan er det oppbygd nå da? Ett domene for hw.no/hardware.no og ett for prisguide, eller går alt under samme bare at det er "forgrenet"? Bør kanskje kjøpe eget domene for bare prisguide? (Nei jeg har ikke særlig peil på hva jeg prater om :roll: hehe)

Lenke til kommentar

Ikkje det at eg har noko med prisguiden å gjere, men såvidt eg forstår så er den tatt ned midlertidig. Det kan virke som om det var den som gjorde at HW.no har vært litt opp og ned på responstid i dag. Den kjem nok tilbake i ein optimisert versjon. Ta livet med ro, folkens... :)

Lenke til kommentar

Errrrr hvordan skal jeg finne billige VIVO kort nå da? Fritekst er det eneste jeg bruker. Mye bedre å søke på feks "ti4200" istedenfor å slå opp på Asus, MSI etc etc... Håper den kommer tilbake så fort som mulig :(

- J

Lenke til kommentar

Ikke ta sorgene på forskudd nå da. Fritekstsøket er jo fortsatt oppe og går :-) Utrolig rart at de har annonsert dette i en ingress på forsiden da...

En ting er jo å legge ut ingresser om kommende serveroppdateringer, nedetid osv. Men jeg antar ingen av oss er så opptatt av feil og nedetid som ikke er fakta...

Kunne jo vært fint om de sa fra når det blir tatt ned også da!

mvh

molly

Lenke til kommentar

Nå synes jeg det begynner å dra noe ut i tid med å få ordna prisguidens fritekst søk...Det kan da umulig ha trukket SÅ mye kraft ut av hardware.no under bruk at det var nødvendig å fjerne hele greia?

Trasig å fjerne noe så vesentlig på en sånn plass som dette, det må jeg virkelig si :(

Håper den er oppe og fungerende så snart som mulig, går ut fra at noen jobber med saken og har høy prioritet på det.

Lenke til kommentar
Nå synes jeg det begynner å dra noe ut i tid med å få ordna prisguidens fritekst søk...Det kan da umulig ha trukket SÅ mye kraft ut av hardware.no under bruk at det var nødvendig å fjerne hele greia?

Trasig å fjerne noe så vesentlig på en sånn plass som dette, det må jeg virkelig si  :(  

Håper den er oppe og fungerende så snart som mulig, går ut fra at noen jobber med saken og har høy prioritet på det.

En ny person er ansatt som jobber med saken :yes:

Lenke til kommentar

...Fritekstguiden var det ENESTE jeg brukte når jeg klikket på "prisguide" menyen! Hvorfor i hule hels*** har hw.no fjernet denne!?? :x

Når jeg skulle søke nå etter en Memory Stick Duo til min P800 så går jo ikke dette an lenger! Finnes bare én oppføring under prisguiden og det er et ukorekt skrevet ord (memorystick)...!!

I svarte @*#!%^¤&!!! til hw.no :evil::grumpy::evil::grumpy::evil:

Lenke til kommentar

Har den nye personen (sikkert en mann siden det ikke er laget stort oppstyr :)) kommet igang?

Hadde jeg satt veldig pris på, savner fritekstsøket...

Molly

Lenke til kommentar

Har den nye personen (sikkert en mann siden det ikke er laget stort oppstyr :)) kommet igang?

Hadde jeg satt veldig pris på, savner fritekstsøket...

Molly

Det kommer når det kommer. Mer mas = mindre tid til å fikse ting.. Sorry, men det tar litt tid å fikse dette.

Lenke til kommentar
. Hvorfor i hule hels*** har hw.no fjernet denne!?? :x

quote]

Det hadde du vist om du leste gjennom denne tråden...... si fra hva du ikke forstår så skal vi F O R K L A R E det. ;)

Koffor tror du æ svarte på denne tråden? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...