Gjest Guest_Spørsmålstegn_* Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg har i lengre tid vært svært interesert i en jente. Vi tilbringer stort sett bare tid sammen ved forelesninger og igjennom skolen generelt. Disse følelsene kan jeg med stor sikkerhet si at ikke er gjensidige, pga hun er sammen med en hun er svært glad i, og jeg vet at han er den snilleste og garantert bedre for henne enn jeg noen gang kunne vært. Pga dette har jeg aldri klart å gjøre noe med dette, selv om jeg er ganske sikker at hun vet hvordan jeg føler for henne. Er ikke alltid like lett å skjule følelser for noen. Poenget i dette er at hun er nærmest perfekt. Hun har en nydelig personlighet, hun er svært intelligent, liker mer akademiske emner og har en kropp som de fleste kun kunne drømme om. Jeg skriver dette etter å en god kveld på byen, hvor jeg ser problemet med disse følelsene. Jeg finner ingen som når opp, jeg finner ingen som klarer å overdøve de følelsene jeg har for henne, og det er slitsomt siden det har pågått i lengre tid. I og med at at jeg ikke er gamle fyren, har jeg fortsatt hele livet foran meg. De erfaringer jeg har gjort til nå er at jeg skjeldent, om ikke aldri, oppnå det jeg ønsker når det kommer til forhold til det motsatte kjønn. Det vil alltid være noen som er bedre for denne personen enn meg. Det kan virke litt negativt å si noe sånt i min alder, men mine erfaringer tilsier ikke annet enn at jeg kommer til å måtte velge det "nestbeste" for meg. Dette er både urettferdig både mot den eventuelle personen og meg selv. Det kan hende jeg er utolmodig, og at jeg ikke ser ting slik som de er, men jeg ser ingen løsning på dette. Jeg kan på ingen måte aksepterere det som er "nestbest" (merk nestbest, det er ingen som er bedre enn andre, men for meg som person er det nok det). Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Kort svar, men tråden over får tale for seg. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Les tråden som ble linket og slutt å tenk sånn at du ikke fortjener henne, det er den dummaste måten å tenke på. Tenk hvis dere blir sammen og du fortsatt tenker sånn, da kommer du til å ende opp med bare problemer mellom dere to bare pågrunn av den tankegangen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Se heller etter andre jenter, drømmedama er ikke alltid den man har trodd hele livet. Se f.eks på jenter som drømmer om prinsen sin som skal komme og redde dem, skjer det? Nei. Men ender de opp lykkelige til slutt? Ja. Og jeg garanterer deg at det finnes tilsvarende/bedre damer der ute. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg tenkte sånn som deg fra jeg var 15 til jeg var 18. Så tok jeg litt tak i meg selv og ga meg et spark i ræva. Nå har jeg selvtilitt og kan velge og vrake i damer. Går bare etter det absolutt beste. Nå som jeg har det er jeg storfornøyd 20 år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå