aMo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Var ikke så surt igrunn, bare for lommeboka... Men idag kjøpte jeg en Xbox 360 Elite, sort med 120gb harddisk og Forza 2. Så får de bra spille på ps3 komme når de kommer. Men lord å den støyer den xboxen! Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvorfor kjøpte du heller ikke arcade til halve prisen når du tydeligvis ikke var altfor begeistret for 360 til å begynne med? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Altså, jeg har IKKE hatt noe imot 360, hvertfall ikke etter den kom med hdmi.. Det var ikke SÅNN ment, det er en fin konsoll, med masse bra spill på. Det "sure eplet" betyr vel heller at jeg investerer penger som jeg ikke helt hadde planlagt Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvor kjøpte du den? Mange butikker som har 30 dagers returett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vel gratulere med et godt valg i alle fall, invester i noen gromtitler som BioShock, Gears of War, Call of Duty 4 og Forza 2 (om du liker bilspill) så har du noen timers underholdning Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Var ikke så surt igrunn, bare for lommeboka... Men idag kjøpte jeg en Xbox 360 Elite, sort med 120gb harddisk og Forza 2. Så får de bra spille på ps3 komme når de kommer. Men lord å den støyer den xboxen! Vel gratulere med et godt valg i alle fall, invester i noen gromtitler som BioShock, Gears of War, Call of Duty 4 og Forza 2 (om du liker bilspill) så har du noen timers underholdning Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er tidlig på morran for min del, høyre leseøye sover fremdeles Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er tidlig på morran for min del, høyre leseøye sover fremdeles seint på i dag da bear...du var tydelegvis ikkje oppe klokka 0515 og såg formel 1 starten i dag-... til trådstarter..grattis med ny konsoll...og kjøpe x360 er så vist inget surt eple og bite i... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er tidlig på morran for min del, høyre leseøye sover fremdeles seint på i dag da bear...du var tydelegvis ikkje oppe klokka 0515 og såg formel 1 starten i dag-... til trådstarter..grattis med ny konsoll...og kjøpe x360 er så vist inget surt eple og bite i... Flere enn meg som stod opp tidlig i dag for å se sesongåpningen ja Kan bare gratulere med Eliten, godt kjøp av både konsoll og spill! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, 360 bråker skikkelig, men jeg legger ærlig talt bare merke til det når jeg ser på film. PS, skaff deg Bioshock. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Vel, hvis dette betyr at du IKKE har penger til å kjøpe deg en PS3 i år ville jeg aldri gjort det. For i år er det vel bare Gears 2 og kanskje Fable 2 som i det hele tatt virker verdt å plukke opp.. Kanskje Too Human også.. Og seff multiplat med GTAIV + dlc, selv om jeg personlig driter litt i det dlc for GTAIV er stort nok uansett og noe ektra content kommer til begge platformer, men skjønner jeg at folk syns det er spennende med litt exclusive content. Mener LBP, MGS4, Haze, FFXIII, Uncharted 2, Resistance 2, GT5, osv osv osv, er mer verdt et konsoll kjøp enn å kjøpe spill fra i fjor (ikke det at jeg mener at "gamle" spill (ikke det at 2007 spill er gamle) er dårlig, er old-school fan så det synger, lenge leve min Wii min).. Pluss PS3 har en "lovet" levetid på 10 år, noe jeg tviler på at 360'n har... Men smaken er som baken, uansett gratulerer!!! Happy gaming! Endret 17. mars 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
aMo Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har både PS3 OG Xbox nå Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du har ikke tid til å få med deg alt. Her er noen av høydepunktene: JRPG Blue dragon Eternal Sonata (Hvis du vil spille det med en gang) Lost Odyssey Naruto (Egentlig action men la gå) RPG Mass effect Action Bioshock Gears of war Halo 3 Dead rising (Fordi du du er verdt det) Orange box (Skikkelig valve versjon) Bil PGR3, PGR 4 Forza 2 Sandbox Crackdown (Utrolig kult å hoppe fra hustak til hustak når karakteren din levler opp) Senere i år kan du kose deg med: Ninja Gaiden 2 Too human Gears of war 2 Alan Wake Fable 2 +++ Det er bare å sette i gang. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå nei, du. Nå har du bitt i det søte eplet - men det sure eplet kommer til å bli presset inn i munnen på deg en vakker dag. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gears of War 2 og Fable 2 det eneste bra til 360 i år? Nå har jeg hørt den idiotiske kommentaren og. Du har jo killer tittler som Lost Odeyssey(lagd som et av de seneste Final Fantasy-spillen burde ha vært), Alan Wake, HaloWars(hvis du liker serien da o.s.v. Som eier av både PS3 og Xbox 360 må jeg til trådstarter at han adeles ikke har bitet det sure eplet. Og for å være ærlig har jeg, som ikke er tidligere eier av noe annen konsoll lagd av Sony enn Nintendo 64 virkelig blitt glad i 360`en(men kan si at jeg er litt anti-Halo, selv om jeg ser fram til HaloWars). Selv med dårlig råd og langvarig Sony-fan må jeg si at med alle de spillopplevelsene 360`en har gitt meg ville jeg anyday kjøpt en ny en på et blunk hvis den nåværende skulle ryke. Selv med spill som Uncharted, Unreal Tourment 3 og Warhawk er det aldri kommet noe i nærheten av like god spillopplevelse på PS3`en. Gratulerer med ny konsoll Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Gears of War 2 og Fable 2 det eneste bra til 360 i år? Nå har jeg hørt den idiotiske kommentaren og. Du har jo killer tittler som Lost Odeyssey(lagd som et av de seneste Final Fantasy-spillen burde ha vært), Alan Wake, HaloWars(hvis du liker serien da o.s.v. Skal ikke henge meg mye opp i dette, gir egentlig faen i det og er på ferie.. men nevner du hele TRE tittler i tillegg!! WOW!!!! men men. gir faen, smaken er som baken. kos deg med 360!! AH, SORRY!!! Glemte Ninja Gaiden 2 !!!! *envy* for den. eneste spillet jeg selv kunne tenke meg av årets tittler til 360... druel!!! Så da blir det 6 gode tittler, er ikke verst, men men. Jeg har både PS3 OG Xbox nå men da er det ikke NOE stress! Da kan du kose deg i massevis på begge konsoller!! Hehe, nice! Endret 18. mars 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg