Hollywood_ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg veit ikke om dette er riktig emne, men da kan en moderator bare flytte den isåfall! Jeg har to tilbud, enten om å spille på det laget jeg alltid har spilt på, eller et annet lag som er bedre. Bør jeg velge det laget jeg alltid har spilt på siden jeg kjenner alle sammen der eller bør jeg begynne på det laget som er bedre, men der kjenner jeg jo ingen.. Men de spiller på et høyere nivå da.. Og det er veldig mye lettere å bli oppdaget i den klubben. Er så sinssykt i tvil..! Takk for svar. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dette er noe du må vurdere selv, siden det er du som er i situasjonen. Vanskelig for oss her å ta denne avgjørelsen for deg. Uansett, har du noe som helst sjanse til å bli ''oppdaget'' som du sier? Hva er det du vil ha? Fotball som et liv eller som en sosial idrett? Tenk litt realistisk, har du sjanse til å komme deg videre? Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Sjansene for å bli god er nok minimale, men hadde vært morsomt å prøvd seg på litt høyere nivå da.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Da er det opp til deg å velge mellom venner og nivå. Velger du å skifte klubb, går du helt sikkert tilbake sesongen etter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis du vil satse og utvikle deg så gå for den klubben på et høyere nivå. Du kan alltids gå tilbake senere. Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg går nok tilbake til moderklubben neste år ja, da jeg er junior neste år. Eneste unntaket er hvis jeg er god nok for juniorlaget dems da.. Men de er helt sjukt gode så jeg tviler. Har lyst til å prøve noe nytt også, egentlig.. Takk for tips! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Syntes du bør prøve deg i den andre klubben som er bedre, prøv, du kan alltids gå tilbak, men blir du er det ikke sikkert du får en lignede sjanse igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå