Gå til innhold

Logo til bil og klubb

Anbefalte innlegg

Noen som vil Hjelpe meg litt?

Skal ha en logo til en bmw m3 1998 modell. Bilen er sølvgrå.

Bilen vil stadig være og se profilert på gatebil festivaler og andre aragamanger. Første treff er 5 april på rudskogen så skulle helst ha noen forslag til da. Det jeg trenger er en som er flink til å lage logo som kunne passet på min bil.

Der skal det stå Wangeern Racing og en med boysGofast på.

Det vil etterhvert bli opprettet en side der boysGofast vil være profilert som hoved aktør og drive med diverse aragamanger som akuratt girlsgofast klubben her i norge.

Vi skal være brodern da for å si det sånn.

Vi har ikke noen utgiftspost og har INGEN mulighet til å betale for disse logoene men om det er noen godhjertete mennesker som har litt sans for bil og fete logoer som kunne passet i frontruta på m3`n så hadde det vært flotters. Håper på noen forlag da dette vil være helt seriøst.

BoysGofast vil komme og vil være der. Når en nettside bli sotti opp så skal jeg slenge ut denne og dere kan få muligheten til å vise fram bilen deres på show osv med egen standplass. Om det vil bli i sommer en en stor usikkerthet men det vil komme så fort som mulig.

Håper at dere vil prøve dere her og satser på fete logoer vil bli vist til meg.

Det må vell være litt kult å vite at DU har laget denne logoen til akuratt denne bilen, og klubben.

Som sagt. Bil og klubb vil være profilert på ulike aragamanger rundt om i norge og kanskje sverige etterhvert med AKURATT denne logoen som dere kan lage!!

Mvh

Wang, BoysGofast .

Endret av theboss22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
post-63993-1205804076_thumb.jpg

Den var sinsyk rå og passer faktisk helt perfekt til min smak. klarer du å lage en BoysGofast . men den må være blå og hvis bakgrunn.

Så ska jeg høre hva kompiss gjengen syns om den wangeern racing. så blir den kanskje profilert i frontruta over på bilen!..

Lenke til kommentar
post-63993-1205804076_thumb.jpg

Den var sinsyk rå og passer faktisk helt perfekt til min smak. klarer du å lage en BoysGofast . men den må være blå og hvis bakgrunn.

Så ska jeg høre hva kompiss gjengen syns om den wangeern racing. så blir den kanskje profilert i frontruta over på bilen!..

Edit.. Åssen får jeg åpnet denne i støre format.. den vil ikke vise seg.. må jo ha den litt støre for å få den på print. prøvde å legge den over på skrivebordet og zoome med da ble det bare sånn ruglete om du skjønner hva jeg mener.. må ha den clean and free.. hehe..

Igjen takker for hjelpen

Men tar gjerne i mot flere forslag av flere her?

Lenke til kommentar
Her har du en bedre versjon av logoen, den kan du forstørre til ei fotballbane om du vil. ;)

Jeg skal se på den andre logoen senere i dag.

WangeernRacing.pdf

Tusen takk.. Går det ann å lagre den i den størelsen jeg vil ha den?

for jeg må skrive ut et stort ekesemplar og så sende den på mail til forhandler etterhvert.

Lenke til kommentar
Her har du en bedre versjon av logoen, den kan du forstørre til ei fotballbane om du vil. ;)

Jeg skal se på den andre logoen senere i dag.

WangeernRacing.pdf

Tusen takk.. Går det ann å lagre den i den størelsen jeg vil ha den?

for jeg må skrive ut et stort ekesemplar og så sende den på mail til forhandler etterhvert.

Det går bra, du kan lage den så stor du vil eller så liten du vil. Kvaliteten blir den samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...