Frigg33 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som vet om en tutorial hvor jeg kan lage en meny lignende den på akam.no ? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den er ikke nødvendigvis laget i Photoshop, men den kan ha blitt mekket i Illustrator og. Fordi da blir ikke kantene pixlete.. Men du kan lete litt på www.pixel2life.com Lenke til kommentar
zatux Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 http://www.good-tutorials.com/ er også en fin bil. :-) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Den er ikke nødvendigvis laget i Photoshop, men den kan ha blitt mekket i Illustrator og. Fordi da blir ikke kantene pixlete.. Men du kan lete litt på www.pixel2life.com Det blir de heller ikke i photoshop om du gjør det rett. Trådstarter, prøv deg frem med pentool og styles, eller lag effektene selv manuellt Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jo, det gjør de! Fordi photoshop er ikke basert på vector! Men jeg sa aldri at det blir dårlig om du gjør det bra og riktig i photoshop. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Om man tegner vektor i photoshop eller illustrator, og lagerer i samme format, så blir vell det akkurat det samme? Illustrator har vell bare litt flerre avanserte muligheter? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Færre og færre grafiske designere ser et poeng i å bruke Illustrator altfor mye, selv om de har det i sin CS3-pakke. Det ser ut til at de mener at kombinasjonen PS+InDesign har så og si alt man trenger. Tror ikke noen på min arbeidsplass gidder å bruke Illustrator lenger, selv om de har utdannelse i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå