ThUnD3rM0rPh Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg var litt uheldig da jeg lagde mine blowholes i toppen av kassen min. De ble skikkelig stygge!!! Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en ide om hvordan man dekker til tabben min, uten teite fan grills. Jeg tenkt selv på høyttalerdeksel av typen man bruker på bakhøyttalere i bil. Problemet med disse er at skruehullene syntes og det så bare ekstremt teit ut. da jeg har kreativiteten til en stein klarer jeg ikke å tenke på noe som kunne fungere. Derfor spør jeg deg, HELP ME PS. tingen må dekke to 120mm vifter, og ikke stanse luftstrømmen helt Lenke til kommentar
DCP Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Monter viftene på utsiden av kabinettet. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 det blir litt vannskelig og ser noe teit ut. dessuten blir slangene til radiatoren for korte da. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 kan du ikke montere radiatoren oppa blowhulet ditt da. Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 plexi ? men syns det er teit med vindu på toppen hvis du ikke har moddet cdrom osv. Så det blir jo litt pes Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 plexi på toppen blir jo noe dumt da de ville fjærne alt som er av airflow. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Legg noen sokker over hullet Men hva er galt med fan grill's? Man for de jo i alle former og farger. Du kan jo også lime de fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå