alexhegg Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skrudde av maskinen min for første gang på lenge, dagen etter ville den ikke boote. Etter en del forsøk blinket lampene på tastaturet hurtigt, mens skjermen var svart. Etter en del forsøk kom denne meldingen opp: Fikk tilslutt startet den, men den skrudde seg av kort tid etterpå. abit nf7 v2.0 athlon xp 2800+ 1GB ram winxp 2 x sata HD Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hadde samme problemet med min pc for en god stund siden.... Prøv og ta ud og inn det lille batteriet på HK, hold det ute i ett kvarter for å resette bios ett råd, slå av pcen minst en gang til dagen Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skrudde av maskinen min for første gang på lenge, dagen etter ville den ikke boote.Etter en del forsøk blinket lampene på tastaturet hurtigt, mens skjermen var svart. Etter en del forsøk kom denne meldingen opp: Fikk tilslutt startet den, men den skrudde seg av kort tid etterpå. abit nf7 v2.0 athlon xp 2800+ 1GB ram winxp 2 x sata HD Gå inn i bios og velg safe settings, deretter F10.. boot and behold its gonna be light^^ Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Om det fungerar att justere i bios så att rätt harddisk starter etc så kan det vara "knapp" batteriet som behøvs bytas ut om det sker igen. Endret 16. mars 2008 av Robbansvenske Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Testet med å ta ut bios batteriet, men ikke 15min. Satte da også inn et annet batteri. Har også valgt safe settings i bios. Et av problemene når den av og til startet var at prosseoren bare kom opp som 1ghz. Altså halvparten av det den er, selv om innstillingene i bios var riktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå