Gå til innhold

Sennheiser CX 300 Øreplugger - Problem?

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg endelig mine Sennheiser CX 300 øreplugger i posten, disse kjøpte jeg for 400kr på direkteshop.no. Åpner opp og kobler til min iPod Nano, setter på en sang og alt virker fint. Men, senere setter jeg meg ned for å høre på en rolig sang og merker at det er en konstant susing i bakgrunnen som irriterer meg såpass at jeg ikke klarer å fokusere på musikken. Tenker at jeg kanskje innbiller meg lyden så jeg skifter til original pluggene som fulgte med. Suselyden forsvinner helt, skifter tilbake og der er den igjen.

Hva kommer dette av? Produksjonsfeil, dårlig kvalitet på pluggene, iPoden som ikke er kompatibel? Rimelig frustrert her jeg sitter :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hm, usikker på om jeg tør å begynne å fikle med det der. Eneste måten å fikse det på?

ja. det øker impedansen til proppene slik at det kreves mer av spilelren å drive dem. vil tro du har volumet ganske lavt nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har prøvd å justere volum opp og ned, samt alle mulige andre innstillinger. Bah... Kommer nok ikke til å prøve din metode ettersom det er større mulighet for at noen blir ødelagt enn at det blir bedre :p

du ødelegger ingenting ved å mekke en adapter av en forlegelseskabel. bortsett fra forlengselseskabelen :p det som er poenget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...