Erling E. Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mortal Kombat: Deadly Alliance kommer kun til konsoll, og er fullpakket av ekstra snacks til sultne tilhengere over hele verden. Overgangen til DVD-plater har gitt mye plass til ekstra innhold som videoer, konsept-tegninger, og andre godsaker. Nå gjenstår det bare å se om spillet klarer å leve opp til sitt rykte som verdens beste slåssespill. Les hele omtalen Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 jeg er helt enig... spillet er brilliant... men jeg liker ikke at scorpion er så svak, liker heller ikke reptile lenger og jeg savner animality og babality! "Test your might..." Ps. Det er tre mortal kombat filmer; Conquest, som er en prequel til Mortal Kombat the Movie. Handler om Kung Lao Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei! Fint å høre at vi har våkne lesere. Den filmen har jeg faktisk ikke fått med meg, så takk til deg for at du oppdaget det! Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Vi må heller ikke glemme de to filmene, Mortal Kombat: The Movie og Mortal Kombat: Annihilation. Nå skulle jeg være lur og være den våkne leseren og pirke litt, slenge fra meg en slibrig kommentar om at videosjappa bør besøkes oftere for å bevitne slike *kremt* filmatiske mesterverk, men det slapp jeg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bestilte nettopp flere Mortal Kombat Conquest filmer jeg ikke viste eksisterte fra amazon.com Gleder meg ekstra til "The Serpent and the Ice", en hel film dedikert til rivaliseringen mellom Sub-Zero og Scorpion, de sier den siste kampen mellom disse to karene er helt vill, gleder meg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg liker ikke at scorpion er så svak, liker heller ikke reptile lenger og jeg savner animality og babality! jeg synes ikke Scorpion er spesielt svak? Hapkido funker jo glimrende med en fin mix mellom kjappe slag og middels tunge spark, og selv om Pi Gua har for vane å rote seg borti noen usedvanlig trege og korte angrep så sitter de godt når de treffer... Katanaen hans ha jo flott rekkevidde, ikke noe å si på den? liker comboen Spear + Cutting Edge, gjør vel glatt rundt 30+ i skade... kan være enig i at Reptile ikke er seg selv lenger, da... men han har grønt blod... og finally, hva er animality og babality? er det noen modifiseringer av fatality? jeg må vel si jeg er en relativt ny MK-fan, selv om jeg har spilt siden eneren... Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Babylity er når du forvandler motstanderen om til en baby hehe og Animality er når du blir om til dette såkalte indre dyret ditt og dreper motstanderen din (ganske brutalt) Kar dette er finnish moves da :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Animality er når du blir om til dette såkalte indre dyret ditt og dreper motstanderen din (ganske brutalt) aah, à la da Liu Kang blir til en svær grønn drage? too bad Liu Kang is no more... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg